fxp
שחזור סיסמה הרשמה
  • הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • מחוברים כרגע
הרשמה לאתר
תגיות: כיתה ט

מציאת חומר למידה- מגמת תקשוב 2 יח"ל - כיתה י' 805201

  1. 14-03-2013 17:21 #1
    בן
    תאריך הצטרפות
    10-06-11
    הודעות
    282
    עד אחרי הפסח אני צריך לדעת -מבוא לרשת מקומית שזה פרק 4.
    אבל אני לא יודע מאיפה להוציא את החומר..
    האם אתם יכולים להביא לי אתר, שבו יהיה הסבר על כל פרק 4?







    המיקוד הוא זה:
    פרק 4 – מבוא לרשת מקומיתמטרות כלליות
    הכרת הרשת המקומית LAN. הכרת רכיבי התקשורת ברשת המקומית.
    מטרות ביצועיות
     התלמיד יתאר את מודל OSI, ומודל IP/TCP ויסביר את ההבדל ביניהם.
     התלמיד יתאר טופולוגיות פיזיות ברשת LAN. ויוכל להסביר ההבדל בין טופולוגיות.
     התלמיד יתאר טופולוגיות לוגיות ב-LAN, ויוכל להסביר ההבדל בין טופולוגיות.
     התלמיד יתאר ויסביר פרוטוקולים ברשת LAN.
     דגש יושם על פרוטוקול Ethernet.
     התלמיד יתאר ויסביר את מבנה ההודעה בפרוטוקול Ethernet.
     התלמיד יתאר סוגי כבלים בתקשורת LAN, ויסביר את ההבדלים בין סוגי חיבורים בין רכיבי
    תקשורת.
     התלמיד יתאר ויסביר את תפקידי כרטיס הרשת/NIC, המתג/switch ותפקידי הנתב/router
    ברשת LAN.
     התלמיד יתאר את המתג המנוהל. וידע להגדיר עד רמת VLAN.
     התלמיד יתאר את חשיבות התיעוד של הרשת. רכיבים וכתובות.מושגים והכוונה
     מודל OSI, הכרת תפקידי המודל על שכבותיו.
     הרחבה והעמקה בשכבות 1,2,3 התלמיד יכיר ויסביר את המעבר בין שכבה לשכבה.
     שכבה פיזית – המרת מידע בינרי לאות חשמלי, אור, רדיו.
     שכבה קישור נתונים – גילוי שגיאות ויצירת מסגרות מידע, framing.
     שכבת הרשת – ניתוב בין רשתות.
     שכבת תעבורה – בדיקת שגיאות, חלוקת המידע למנות. תפקידו וחשיבותו של כתובת port
    בשכבה.
     שלוש השכבות העליונות – יצירת המידע להעברה.
     התלמיד יוכל לזהות סוגי טופולוגיה פיזית: כוכב, אפיק, סריג טבעת.
     התלמיד יסביר את ההבדל בין טופולוגיה פיזית ללוגית.
     התלמיד יכיר את ההבדל בין רשת שוויונית לרשת היררכית.
     התלמיד יכיר את פרוטוקולים מסוג ring ו-Ethernet.
     התלמיד יוכל לזהות את מבנה ההודעה במעבר השכבות ברשת Ethernet: כתובות, פתיחה,
    תוכן, בקרה, סיום.
     התלמיד יוכל לזהות סוגי כבלים: נחושת, COAX ,CAT, אופטי FDDI.
     התלמיד יכיר את ההבדל בין כבל ישיר, מוצלב, ו-console.
     התלמיד יכין פיזית דוגמת כבל מכל סוג ויבדוק את תקינותו.
     התלמיד יכיר את ההבדלים בשימוש בין כבל רגיל לכבל מוגן.
    NIC : התלמיד יכיר את תפקידי כרטיס הרשת כרכיב המאפשר תקשורת בין מחשבים.
     התלמיד יכיר את מבנה הכתובת פיזית/MAC.
     התלמיד יתקין ויגדיר, פיזית כרטיס רשת.
     התלמיד יסביר שמחשבים ברשת מקומית מתקשרים באמצעות כתובות MAC.
     התלמיד יוכל לתאר את תהליך ההיכרות בין המחשבים ברשת. שליחת בקשת זיהוי לכל
    broadcast ומיפוי כתובות.
    HUB : יתרונות וחסרונות. התלמיד יסביר את בעיית ההתנגשויות ברשת Ethernet.
    SWITCH : יתרונות לגבי HUB. וכיצד פותר המתג את בעיית ההתנגשויות ברשת.
     התלמיד יתאר את התהליך שמאפשר למתג לבנות טבלת מיפוי כתובות לפורטים.
     התלמיד ידע לחלק רשת ברמת שכבה 2. ויגדיר VLAN על המתג.
     נתב/router: התלמיד יכיר את הנתב ואת תפקידיו בחיבור רשת מקומית לרשת רחבה.
     התלמיד יסביר את תפקיד הנתב בניתוב תעבורה בין VLAN שונים.
     התלמיד יגדיר נתב עד רמת הניתוב בין VLAN.
     התלמיד יוכל להסביר את ההבדלים בין סוגי השידור: broadcast ,multicast ,unicast.
     התלמיד יכיר סטנדרטים ותקינה ברשת מקומית ואת חשיבותם. לדוגמה: IEEE 802.3
    100BASE-T ומשמעות חלקי התקן.
     התלמיד ייצור קובץ תיעוד לרשת שיקים. תיעוד רכיבים ותיעוד כתובות.

  2. 15-03-2013 21:19 #2
    מועבר לתת פורום מדעים

מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוות פרוייקטים » צוות סיקורים » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner