fxp
שחזור סיסמה הרשמה
  • הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • מחוברים כרגע
הרשמה לאתר
תגיות: opengl, rpg xp maker

חוקי הפורום, טפסים, הלינקייה ואשכול ה-FAQ

  1. 07-04-2008 21:12 #1
    בן
    תאריך הצטרפות
    14-08-07
    שם פרטי
    ברק
    הודעות
    10,836
    חוקי פורום פיתוח משחקי מחשב

    1.מומלץ שכל הודעת דרושים\גיוס צוות\הצעת השירותים שלכם תערך אך ורק בפורום פרסום פרוייקטים וגיוסים לפי חוקי הפורום.

    2. אין לתת קודים מוכנים. ניתן לעזור לאדם שמבקש או להפנות אותו למקורות מידע, אך לא לתת קוד ללא הסברים.

    3. חובה להגיב תגובה בונה ומכובדת.

    4. את כל עידכוני המשחק תערכו באשכול הרשמי שפתחתם עליו ולא באשכול נפרד.

    5. אין לשאול שאלות על משחק מסויים שמשתמש פתח, אלא רק באותו אשכול של פרסום המשחק.

    6. אין להפנות לחיפוש בגוגל ללא הדרכה נוספת או ללא מילות חיפוש מתאימות.

    7. באשכול שבתוכן שלו מדובר בשאלה שקשורה למנוע/סיפרייה מסויימת יש לציין את המנוע/סיפרייה איתה אתם עובדים.

    יש שאלות? משהו לא ברור? אתם תמיד מוזמנים לשלוח הודעה-פרטית למנהלים: French Horn / eran0201
    או למפקחי הקטגוריה: Thecomp5
    בנוסף לחוקים אלו, יש לשמור על חוקי האתר & תנאי השימוש במערכת האתר.

    בברכה,
    הנהלת FXP.co.il.
    תנאי שימוש זכויות יוצרים
    נערך לאחרונה על ידי Thecomp5, 29-09-2014 בשעה 22:31

  2. 12-05-2009 23:53 #2
    בן
    תאריך הצטרפות
    17-12-06
    שם פרטי
    אבי
    הודעות
    8,081
    שלום לכולם, כפי שאתם יודעים ניתן לפתוח אשכול גיוס צוות בפורום הזה ולא בפורום פרסום פרוייקטים וגיוסים.
    אנו ההנהלה מחייבים את אלו שכן יפתחו בפורום זה את אשכול גיוס הצוות שלהם לפתוח אותו לפי הטופס הבא:


    *סביבת פיתוח : [שם התכנה ושם שפת התכנות שאתם עובדים]
    *ז'אנר :
    *רשת/לא רשת :
    *התפקיד של ראש הצוות : [נא לומר את הניסיון שלכם בתחום ואת התפקיד שלכם]
    *איזה תפקידים צריך :
    *כמה אנשי צוות מחפש :
    *פרטים נוספים :
    *מערכות משחק : [חוקי משחק ו-GameDesign]
    *לוגו [אם יש]:
    *תמונה מהמשחק [אם יש]:
    *עלילה ראשונית [אם יש]:



    וכמובן את טופס ההרשמה:


    -שם:
    -דרכים ליצירת קשר:
    -גיל:
    -נסיון:
    -תפקיד:
    -דוגמאות:
    -צור קשר:




    המשך יום טוב .
    נערך לאחרונה על ידי OpenGL97, 22-07-2013 בשעה 22:05

  3. 15-02-2010 23:04 #3
    בן
    תאריך הצטרפות
    22-06-07
    שם פרטי
    יוני
    הודעות
    3,881




    *לחצו על הלוגו על מנת להגיע ללינקייה המתאימה.










































    נערך לאחרונה על ידי OpenGL97, 28-07-2013 בשעה 23:27

  4. 27-05-2012 17:30 #4
    בן
    תאריך הצטרפות
    05-10-08
    הודעות
    16,611
    אשכול FAQ ולאן האשכול שלי שייך | חובה לקרוא לפני פתיחת אשכול !

    לאן האשכול שלי שייך?
    האקדמיה לפיתוח משחקי מחשב: המקום לכל שיעורי האקדמיה לפיתוח משחקי מחשב.

    תת פורום פרסום משחקים: הכנתם משחק? רוצים לפרסם אותו? זה המקום!
    שימו לב: אשכולות התקדמות והסברים על המשחק ניתן לפתוח בפורום הראשי




    אשכול FAQ של פורום פיתוח משחקי מחשב .
    האשכול נועד לכל מתחיל וגם למי שיש לו ידע בנושאים אחרים בתכנות .לקרוא היטב לפני שאתם מגיבים ! אם האשכול לא ענה על השאלות . אתם מוזמנים לבוא ולשאול בפורום . אחד שיפתח נושא כדי לשאול "באיזה תוכנה ?" או "מה הכי טוב ?" הוא ישלח בחזרה לאשכול זה .הסדר פה הוא מהקל אל הקשה ומציג מספר סביבות עבודה , ולאחר מכן שאלות אחרות .
    מנועים או סיפריות ?
    אני יסביר כמה נקודות לגבי עדיפויות של אחד מהצדדים מה כל אחד מציע ומה החסרונות שיש בכל אחד מסגנוני הפתוח . מנוע מיועד כדי לפתח משחקים גדולים ובזמנים קצרים . וגם כדי לפתח משחקים בלי לרדת יותר מידי לעמוק , ולתכנת כמה עשרות אלפי שורות קוד שבניהם נמצאת הפיזיקה ועוד כמה דברים אחרים שלא נכנס אליהם עכשיו , המנוע מיועד בדרך כלל לצוותים או חברות גדולות כדי להפיץ משחקים בצורה יעילהומותאמת , ז"א שכל המשחקים שיצאו אחרי זה יעבדו על אותו בסיס של אותו מנוע אחרי שהם הספיקו כבר למצוא פתרונות לבעיות וכתבו פיזיקה כוללת לכל המשחקים .מנוע יכול להיות שימושי גם בתוך צוות , אפילו למתכנת יחיד , מנועים מוכנים מקלים על העבודה הקשה ומשאירים רק את העבודה על הלוגיקה של המשחק עצמו ואת התוכן שבו .אפשר להשתמש במנוע מוכן כשרוצים ללמוד איך הכל עובד ובעצם רק לאחר מכן אתם תנסו לחקות מנוע ולפתח אחד משלכם עם סיפרייה שזאת עבודה בסיגנון "Low Level"היא קשה מאוד ולכן יש מנועים מוכנים שכבר יהיה אפשר לפתח בהם משחקים .החסרונות במנוע הם כמה , אתה לא יכול לקחת את כל הקרדיט "אני עשיתי הכל לבד" אלא תצטרך לתת קרדיט לאותו מנוע שהשתמשת איתו .אם יוצרי המנוע ירצו לקבל אחוזים תצטרך לתת להם , [זה רק אם הם קבעו זאת עוד כשפרסמו אותו באינטרנט עם רישיון מסיום]מנועים מוכנים לא נותנים בד"כ לגשת לLOW LEVEL שבהם , לדוגמה הקוד מקור וכו' .. בד"כ המנועים הטובים ביותר הם עם קוד סגור .סיפריות LOW LEVEL זה האתגר האמיתי לפתח מנוע משלך כשאתה לא תלוי באף חברה אחרת ולא חייב לחלק באחוזים ברווחים שלך .העבודה בהחלט קשה , אבל יש לזה את השכר המתאים , כשתסיים לפתח מנוע משלך רוב הסיכויים שכבר יהיה לך ידע מושלם לפתוח משחק מתקדם ומורכב.לעומת מנוע שאתה לומד פה ושם דברים חדשים .קיימות מספר סיפריות LOW LEVEL חלקן מהירות יותר אבל נוחות פחות וחלקן להיפך . כדי להתחיל לפתח מנוע משלך , אתה צריך ידע בשפת עילית אחת לפחות , וגם ידע בנושאי תלת מימד וכל מה שקשור לזה .לכן כדי לקבל מושגים חדשים בכל זאת כדאי להוריד מנוע מוכן ולנסות . ואז להבין איך הכל עובד .קיימות סיפריות ל2D וגם ל3D .2D = דו מימד , 3D = תלת מימד . עדיף להתחיל מ2D ,להבין איך הקורדינציות משתנות וזזות ולקבל ניסיון בלוגית משחק , רק אז מתקדמים ל3D [בין אם זה במנוע ובין אם זה בסיפרייה]קיימות סיפריות שהן ממש LOW LEVEL כגון הDirectX והOpenGL שאלה סיפריות שמקשרות את החומרה לתוכנה שלך וקיימות גם סיפריות שהן שלב מאוחר יותר כמו "LWJGL" וה"XNA" אלה סיפריות שמקצרות בהרבה את העבודה אבל גם הן נחשבות לLOW LEVEL .והשלב היותר מתקדם נקרא מנוע [שהוא יוצא מאותה סיפרייה או הישר מDX או מOGL]והמנוע נועד כדי שאתו יפתחו משחקים , והמשחק הוא השלב האחרון כמובן .
    נערך לאחרונה על ידי OpenGL97, 20-07-2013 בשעה 17:28

  5. 27-05-2012 17:30 #5
    בן
    תאריך הצטרפות
    05-10-08
    הודעות
    16,611
    מנועים מוכנים .






    Game Maker

    דרישות :
    לא נדרש שום ידע קודם על מנת להתחיל .
    הסבר קצר :
    המנועון GM הוא טוב בשביל להתחיל ממנו וללמוד את הבסיס בפיתוח משחקי מחשב . תוכלו ללמוד ידע תכנות בסיסי שיעזור
    בהרבה תחומים אחרים בפתוח משחקי מחשב , אפשר לפתח בו משחקי 2D טובים מאוד וגם 3D טובים למי שבאמת יודע איך לעבוד עם התוכנה .
    המהירות של המנועון ב3D היא לא כמו בשאר המנועים , אבל YoyoGames משפרת את הביצועים שלו באופן שותף בזמן האחרון .
    המנוע מתחדש מדיי פעם [למי שמוריד גרסה 8.1] , ניתן להוריד את הגרסה LITE הרגילה והחינמית ללא תלת מימד ודברים מינוריים אחרים
    שתוכלו לפתח משחקי 2D ברמה טובה אך לא יותר מזה , קיימת גרסה נוספת שנקראת Standart או הPRO שעולה סכום סימלי וכל האפשרויות
    של המנוע יפתחו כגון רינדור תלת מימדי ועוד כל מיני דברים מינוריים אחרים שיעזרו בפיתוח משחק איכותי .
    למנוע יש קהילה נרחבת , ניתן להשיג עזרה ומדריכים בGoogle , ואף דוגמאות מוכנות באתר של YOYO.
    המנוע משתמש בשפה GML שהיא קלה ללמידה , ניתן לייצא משחקי רשת ומשחקי דו מימד טובים למערכות הפעלה חלונות ולמערכות X [מאק].
    האתר הרשמי : http://www.yoyogames.com/gamemaker/try
    האתר של העדכונים : http://glog.yoyogames.com/
    תמונות : 1 ,2 , 3







    RPG Maker

    דרישות :
    לא נדרש שום ידע קודם על מנת להתחיל .
    הסבר קצר :
    זאת היא תוכנה בה תוכלו לפתח באופן ספיציפי את הז'אנר RPG , המנוע תומך ב2D ניתן לפתח משחקים ללא ידע בתכנות אך האפשריות מוגבלות
    ולכן כדאי ללמוד קצת את השפה כדי שיהיה יותר כיוון לפתוח משחקי RPG .
    התוכנה מייצאת משחקי 2D בסיגנון RPG למערכות הפעלה חלונות .
    האתר הרשמי :http://www.rpgmakerweb.com/
    תמונות : 1 , 2 , 3




    Unity 3D

    דרישות :
    נדרש ידע בתכנות בסיסי C# או JS ואפשר גם עם Boo , נדרשת הבנה פשוטה בכל הנוגע למידול ותלת מימד [לפתוח משחקי 3D].
    הסבר קצר :
    המנוע UNITY הוא מנוע קל ללמידה יחסית לכל שאר המנועים האחרים , יש לו IDE מתקדם וGUI דיי נוח
    לפתוח משחקי מחשב , המנוע ידאג לפיזיקה ורינדור , וישאיר רק את העבודה של הלוגיקה למפתח.
    ניתן להוריד אותו בחינם או לקנות אותו , המנוע מייצא משחקים להרבה קונסולות ומערכות ובניהם מערכת הפעלה חלונות , מערכת X (מאק) , Wii , Xbox , PS3 , Android , iOS
    כמו כן , ניתן לייצא משחק דפדפן עם אותה הגרפיקה והמשחקיות , המשחק פועל על תוספת דפדפן של UNITY ממש כמו FlashPlayer
    וכל אחד יכול לשחק גם דרך הדפדפן . ניתן לפתח משחקי רשת טובים ומשחקי דו מימד ותלת מימד ברמה טובה .
    האתר הרשמי : http://unity3d.com/
    תמונות : 1 , 2 , 3


    Unreal Engine 4

    דרישות:
    נדרש ידע נרחב ב-C++ או ידע כללי של תכנות בשביל Blueprints. כמו כן, ידע בתלת מימד גם יכול לעזור.

    הסבר קצר:
    המנוע נותן לך את כל התכונות שאיתם אתה יכול לבנות כל משחק שאתה רק חולם עליו. אתה מקבל את כל הכלים הדרושים כדי ליצור סרטונים סינימטיים למשחק שלך.
    עם המנוע אתה יכול לבנות משחקי דו מימד פשוטים ואף להגיע לרמות AAA.
    במנוע אפשר לתכנת בעזרת C++ ו/או בעזרת Blueprints הייחודיים למנוע ומדמים שפת תכנות.
    המנוע עובד עם DX 11 עם מערכת רנדור ופיזיקה מאד חזקה.
    עם UE4 אתה יכול לייצא משחקים לWindows, Mac, iOS, Android (עם רישיון סטנדרטי) וגם לקונסולות דור החדש (PS4 ו-XBOX ONE) וקונסולות הדור הישן בתנאי שיש לך רישיון לכך.
    בניגוד ל-UE3, המנוע החדש, UE4 עולה הרבה פחות - 19$ לחודש + 5% מהרווח. כאשר אפשר לבטל את ההרשמה ולשלם חד פעמי 19$ רק אז אתה לא תקבל עדכונים למנוע.
    בעת רכישת המנוע נותנים לך גם את ה-Source Code שלו ב-C++ ויש לך אפשרות לשנות אותו.

    האתר הרשמי: https://www.unrealengine.com/blog
    תמונות: 1 , 2 , 3
    סרטונים: 1 , 2 , 3




    OGRE 3D

    דרישות :
    נדרש ידע קודם בתכנות באחת משפות העילית : #Python, Java, C++ ,C
    הסבר קצר :
    OGRE הוא מנוע 3D קוד פתוח , וחינמי . [המנוע פותח בC++ .]
    המנוע לא כולל IDE , שזה אומר שאין תוכנת עזר .. אלא הכל נעשה בקודים .
    ניתן לייצא משחקים ל :Linux , Windows , iOS , MAC .
    פותחה גירסה של המנוע לGM למי שמעוניין יכול לחפש בGoogle כרגע : GM OGRE

    האתר הרשמי :http://www.ogre3d.org/
    תמונות : 1 , 2 , 3


    תוכנות .





    Flash CS

    דרישות :
    נדרש ידע בתכנות בסיסי .
    הסבר קצר :
    האפשרות לפתח משחקים בפלאש היא בחירה טובה אם אתם רוצים לעשות משחקונים קטנים 2D ואפליקציות או סתם יישומונים לדפדפן .
    אחת הסיבות היא כדי לפתח משחקי פלאש [Online Games] שנטענים מהר וניתן לשחק בהם כמעט מכל מחשב דרך הדפדפן .
    הסביבה היא התוכנה "Flash CS" של חברת "Adobe" נדרש ידע ממש בסיסי , כדאי ללמוד היטב את השפה "Action Script" כדי לפתח משחקים .
    ניתן לייצא קובץ SWF שעובד בכל דפדפן על ידי Flash Player ניתן לשחק גם דרך הניידים האחרונים במשחקי פלאש מסוג SWF .
    האתר הרשמי : http://www.adobe.com/products/flash.html
    תמונות : 1 , 2 , 3
    נערך לאחרונה על ידי French Horn, 22-06-2014 בשעה 11:21

  6. 27-05-2012 17:32 #6
    בן
    תאריך הצטרפות
    05-10-08
    הודעות
    16,611
    סיפריות Low Level.






    XNA

    דרישות :
    נדרש ידע בתכנות C# , נדרשת הבנה נרחבת במתמתיקה .
    הסבר קצר :
    XNA זאת סיפרייה לפיתוח משחקי מחשב בC# , הסיפרייה עובדת במקביל עם VisualStudio
    אפשר למצוא הורדה לVSC# פה : http://www.microsoft.com/visualstudi...itions/express
    הסיפרייה משתמשת עם DX ובFrameWork , אפשר לייצא איתה משחקים למערכות הפעלה חלונות , לXBOX , ולWINDOWS MOBLIE
    ניתן לפתח איתה משחקי 2D טובים וגם 3D מוצלחים. ואף משחקי רשת .
    את XNA ניתן להשיג כאן : http://www.microsoft.com/download/en....aspx?id=23714
    תמונות : 1 , 2




    LWJGL

    דרישות :
    נדרש ידע בתכנות JAVA , נדרשת הבנה נרחבת במתמתיקה .
    הסבר קצר :
    LWJGL היא סיפרייה שאפשר לפתח איתה משחקים שעובדים ברוב מערכות ההפעלה כגון הפצות הלינוקס , היא יותר מהירה מXNA אבל גם יותר קשה
    הסיפרייה עובדת עם OpenGL , לLWJGL יש מספר סביבות פיתוח , אני ממליץ על IDE שנקרא Eclipse אפשר להשיג אותו כאן : http://www.eclipse.org/downloads/
    את הסיפרייה ניתן להשיג כאן : http://lwjgl.org/download.php
    ניתן לפתח איתה משחקי 2D טובים וגם 3D מוצלחים. ניתן לייצא משחקי Cross Platform
    תמונות : 1 , 2 , 3


    DirectX & OpenGL






    DirectX

    דרישות :
    נדרש ידע בתכנות C++ או C# ברמה גבוהה, נדרשת הבנה נרחבת מאוד במתמתיקה . נדרש ידע כללי בכל הנוגע לפתוח משחקי מחשב .
    הסבר קצר :
    DirectX היא הסיפרייה שנמצא בכל מחשב WINDOWS שיודעת להפיק את המיטב מהחומרה שלכם ולהשתמש בה כדי לקבל רינדור
    על המסך בצורה יעילה במיוחד עבור משחקים וכל שער האפליקציות שיכולות לפעול במחשב .
    לפתח משחק עם DXC++ זה מיותר , הרעיון הוא לפתח מנוע בC++ עם DX שאתו תפתחו משחקים . לאלה שתכננו אחרת אז זאת לא הבחירה עבורכם .
    צורת העבודה קשה , תצטרכו אתם לפתח את הIDE שלכם למנוע שלכם .. מה שיש זה VSC++ או סביבות אחרות לעבודה התחלתית .
    עם הבחירה הזאת תוכלו לייצא משחקים לPC , תוכלו לפתח משחקי 2D ברמה גבוהה מאוד ותוכלו לפתח משחקי 3D ברמה גבוהה מאוד .
    הבחירה נחשבת למהירה ויעילה , אבל צורת הקוד שלכם תשפיע בכל זאת , אם תתכנתו את המנוע שלכם עם הרבה קוד זבל אז הוא יהיה לא יעיל בכל זאת .
    תמונות : 1 , 2 , 3




    OpenGL

    דרישות :
    נדרש ידע בתכנות [קיימות שפות רבות שאפשר להשתמש] , נדרשת הבנה נרחבת מאוד במתמתיקה . נדרש ידע כללי בכל הנוגע לפתוח משחקי מחשב .
    הסבר קצר :
    כנ"ל כמו DX , וגם היא עובדת על רוב מערכות ההפעלה . ולא רק בWINDOWS
    ניתן לייצא משחקי Cross Platform שזה יעבוד בעצם גם בלינוקס וגם בWIN .
    הבחירה נחשבת למהירה ויעילה , אבל צורת הקוד שלכם תשפיע בכל זאת , אם תתכנתו את המנוע שלכם עם הרבה קוד זבל אז הוא יהיה לא יעיל בכל זאת .
    תמונות : 1 , 2 , 3


    מה הכי כדאי עבורי ??

    *הערה : לכל הגולשים החדשים , תראו אחרי שניסיתי את רוב הסביבות פיתוח ואחרי שכבר הכרתי את כולן אני פשוט אומר את דעתי לגבי רמות הקושי כאן .
    אתם לא חייבים להאמין לזה ב100% כי כל אחד הוא שונה , ואני לא יודע מה בדיוק קל יותר או קשה יותר עבורכם , פשוט הצהרתי את הרמה שנראת לי הכי מתאימה
    לסביבה מסויימת כזו או אחרת.

    למשחקי 2D :
    טוב להתחיל ללמוד מ: : GameMaker , LÖVE , Unity , RPG Maker
    כדאי עם :: Unity , XNA , LWJGL , FlashCS

    למשחקי 3D : (נדרש ידע בתכנות !)
    טוב להתחיל ללמוד מ: : Unity , UDK , Irlicht , Ogre3D
    כדאי עם :: XNA , UDK , LWJGL , Unity , J-MonkeyEngine

    למשחקי דפדפן :
    כדאי עם : : Unity , FlashCS
    מי שרוצה יכול לבחור בדרך אחרת [ללא 3D]
    שילמד XHTML PHP JS CSS [שפות אינטרנט צד שרת וצד לקוח]
    ניתן למצוא כאן פורום בFXP שיעזור בנושא :
    PHP :
    שפות צד שרת
    XHTML JS CSS :
    HTML וצד לקוח

    לפיתוח מנועים : (נדרשת אחת מהשפות : C++ , C# , Java)
    כדאי עם :: LWJGL , XNA , DirectX , OpenGL



    שאלות FAQ כלליות .




    ש : האם זה קל לפתח משחק ?
    ת : בפרוש לא .

    ש : לפעמים אני מחפש משהו או מדריכים , ואני לא מצליח למצוא שום דוגמה לקוד או מדריך ללימוד עצמי , מה הדבר שאני יכול לנסות לעשות במצבים כאלה ?
    ת : אתה יכול [ומאוד כדאי] לחפש בכמה אתרים כמו Google YouTube Wikipedia נושאים סרטוני הדרכה כולל קובץ או פשוט מדריכים ומושגים שלא ידעת .

    ש : לפעמים יש מדריכים ואתרים שהם באנגלית או בשפות אחרות , מה אני יכול לנסות כדי להתמודד עם השפה ?
    ת : אתה יכול [ומאוד כדאי] להכנס לGoogle Translate להדביק שם משפטים שלא הבנת או פשוט להדביק את הכתובת כדי לתרגם את האתר כולו .

    ש : האם יש תוכנות שאוכל לפתח בהם משחקים ללא ידע קודם ?
    ת : Game Maker , RPG Maker , LÖVE

    ש : האם זה לוקח הרבה זמן לפתח משחק ?
    ת : כן , פיתוח משחק זה לא בשתי דקות כאילו לחצת Export ויצא משחק .

    ש : האם מותר לי למכור משחקים שפתחתי ?
    ת : רוב המנועים נותנים לך למכור משחקים שפתחת אם תתן קרדיט ליוצרי המנוע , אך ישנם מנועים תחת רישיון מיוחד שדורש אחוז
    או תשלום חודשי או חד פעמי , ניתן לבדוק זאת באתר של המונע בו בחרת להשתמש.


    ש : איפה אוכל לקבל מדריכים למנוע\סיפרייה שבחרתי ?
    ת : בלינקייה של פורום "פיתוח משחקי מחשב" . אם אתה לא מוצא אתה מוזמן לבוא ולשאול או לבקש באופן ספיציפי .

    ש : האם JavaScript , JScript , Java זה אותם דברים ?
    ת : לא , הם שונים אחד מהשני ובכלל לא קשורים .

    ש : איך אני מכניס מודלים במשחק תלת מימד שאני מפתח ?
    ת : תצטרך לקחת ממדל או להתחיל למדל בעצמך בתכנות כמו 3DS MAX ולייצא את הקובץ של המודל לפרוייקט שלך
    ניתן לבקש כאן עזרה בכל הנודע לקישור המודל לפרוייקט , שאלות בנוגע לתוכנת מידול ניתן לבדוק בפורום תלת מימד .


    ש : האם קיימת אפשרות לעבור על זכויות יוצרים כשמפרסמים משחק למכירה ?
    ת : כמובן ! , אם הכנסת מוזיקה שלא שלך תחת רישיון לא חינמי או מודלים שהיו דורשים קנייה , או שהשתמשת במנוע פרוץ , אתה עובר על זכויות יוצרים .


    מושגים כלליים .


    IDE
    Integrated Development Environment
    [תוכנת עזר לפיתוח תוכנה\משחק]
    הסבר מורחב - WIKI

    API
    Application Programming Interface
    [סביבת פיתוח תוכנה , כגון סיפרייה]
    הסבר מורחב - WIKI

    GUI
    Graphical User Interface
    [ממשק גראפי למשחק\תוכנה]
    הסבר מורחב - WIKI

    _____________________

    GM
    Game Maker
    התוכנה GM - גיים-מייקר

    GML
    Game Maker Language
    זאת השפה שבה GM משתמש

    D&D
    Drag & Drop
    פעולות גרירה ... כגון הפעולות שיש בGM .

    ____________________

    זהו , עד כאן .
    אם יש משהו שלא הבנת , או שאתה בספק מהתשובה אחרי שקראת אותה היטב , אתה מוזמן לבוא ולשאול בפורום .

    בהצלחה .

    פרויקטים של משתמשים מהפורום .




    Open JGL

    דרישות : -
    הסבר קצר :
    קוד המקור פתוח חלקית , הסיפרייה עובדת עם OGL . ניתן לפתח איתה משחקי 3D .
    למידע נוסף : http://openjgl.wordpress.com/ , http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=8233603
    סרטון : http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=8376304
    [המנוע פותח על ידי iYossi ]



    MLE

    דרישות : -
    הסבר קצר :
    כעקרון MLE הוא מנוע מפני עצמו ועובד עם DirectX , ניתן לייצא מפות גובה ולהשתמש איתן לפרויקטים אחרים .
    למידע נוסף : http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=7727530
    [המנוע פותח על ידי Shanee ]
    נערך לאחרונה על ידי eran0201, 05-09-2014 בשעה 13:01

  7. 03-09-2012 22:23 #7
    בן
    תאריך הצטרפות
    07-01-12
    שם פרטי
    אופק (-;
    הודעות
    5,888


    תנו בלייק!

מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוות פרוייקטים » צוות סיקורים » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner