fxp
שחזור סיסמה הרשמה
  • הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • מחוברים כרגע
הרשמה לאתר

שאלה| איך לפתח ריבועים בבטן בהקדם האפשרי? בן 14

  1. 02-05-2008 19:54 #1
    בן
    תאריך הצטרפות
    25-04-08
    הודעות
    5
    טוב, דבר ראשון היי ותודה שנכנסתם.
    אז אני בן 14, הגובה שלי הוא בין 1.60 ל1.70, אני לא יודע כי לא נמדדתי. אני מניח שבסביבות ה1.65.
    אני שוקל 49 קילו כרגע.
    אני עוסק בסקווש.
    אני רוצה להרכיב תוכנית אימונים ביתית שתעזור לי לפתח ריבועים בבטן בהקדם האפשרי. אני חושב שאני לא צריך להוריד במשקל, כי מהבחינה הזו אני חושב שאני בסדר, הבטן שלי שטוחה ואין לי כרס.
    אשמח אם תוכלו לעזור.

  2. 02-05-2008 19:59 #2
    תאריך הצטרפות
    21-06-07
    הודעות
    4,609
    קוביות זה עניין של אחוז שומן וגם גנטיקה
    לכל אחד יש פשוט צריך להוריד את השומן שמכסה את זה
    ואתה שוקל 50 קילו ולדעתי אין צורך לעבוד על חיטוב להורדת אחוזי שומן , אתה יכול לעבוד קצת על המאסה בבטן ויש בנעוץ הכל

  3. 02-05-2008 21:43 #3
    תאריך הצטרפות
    27-10-07
    הודעות
    1,629
    תקשיב בשביל להצליח לראות אותם קודם אל תקשיב במיוחד לזה מעלי אתה צריך להתאמן בבטן אתה תחשוב לעצמך אני יוריד שומן ויראו אבל צריך שגם יהיו שרירים בשביל שיראו(יש תמיד אבל זה תלוי כמה הם מפותחים)
    תרוץ תשחה תעשה ספינינג סטפרס ארבעת אלה הדברים שמורידים את אחוזי השומן אם תעשה את זה הרבה יש מצב שעד הקיץ תראה תוצאות(הבנתי שאתה רוצה עד הקיץ כי כתבת בהקדם האפשרי) אבל אל תפריז יותר מדי.

  4. 03-05-2008 01:27 #4
    בן
    תאריך הצטרפות
    06-01-08
    הודעות
    1,114
    לפי המשקל- אתה רזה, מאוד...

    אני בן 13 ו-10 חודשים, אני גובה 164 ושוקל 56 ק"ג.

    ועכשיו לשאלה שלך:
    אתה לא יודע את התשובה? כאילו מה נראה לך שיגידו לך? שאם תיקח מלח, תשים בתוך קולה ותשפוך את זה על הבטן יהיו לך קוביות?
    הקוביות תלויות בשני דברים (או יותר נכון כדי שיראו אותן):
    1. אחוז שומן לא גבוה מדי
    2. שרירי בטן מפותחים

    1. יש לך- אתה לא שמן, ואתה אולי צריך לאכול יותר, אם אתה מתחיל להתאמן.
    2. אין לך- תעשה 2 סטים של 10 בחזרות ערך כמה שאתה יכול (אבל לא כמו שכולם עושים- אלא תשלב את הידיים מאחורי העורף ותעלה עד לזווית 30 מעלות בערך לאט לאט.) נכון- זה קשה, אבל רק אם תתאמץ תוכל להינות מהן!

    ב-ה-צ-ל-ח-ה!

  5. 03-05-2008 03:07 #5
    בן
    תאריך הצטרפות
    29-12-07
    הודעות
    4,599
    קוביות בבטן מורכבות משלושה גורמים:

    1) מאסה בבטן
    2) אחוז שומן נמוך
    3) גנטיקה

    אם יש לך את שלושתם אמורים להיות לך ריבועים, הנה הפירוט על שלושת הגורמים:
    1) עכשיו איך משיגים מאסה בבטן? עובדים על שריר הישר בטני רצוי לפחות 2 תרגילים שעובדים על הישר בטני+1 שעובד במבודד על שרירי הבטן האלכסוניים (לא חובה אך רצוי) עבודה של כל 8-15 חזרות (אם קל יש לשים משקולת על העורף או על בית החזה על מנת לקבל התנגדות והגעה לכשל בכל סט) 3-4 סטים מנוחה של כ-45-60 שניות בין סט לסט.

    2) לכל אחד ואחד יכולים להופיע ריבועים באחוזי שומן שונים זה תלוי לרבות בגנטיקה ובכמות המאסה שיש לכל אחד ואחד בבטן, כביכול למרבית האנשים יכולים לראות ריבועים מ-12% שומן ומטה אך זה משתנה מאדם לאדם קיימים אנשים שרק מ-11% שומן יראו אצליהם ריבועים וקיימים אנשים שאפילו מ-15% שומן יראו אצליהם ריבועים זה תלוי הרבה בגנטיקה ובמאסה בבטן, עכשיו איך מגיעים לאחוז שומן נמוך? פשוט מגיעים למצב שהתפריט שלנו הופך למאזן קלורי שלילי הכוונה למצב שאנו מוציאים יותר קלוריות מאשר אנו מכניסים זאת ועוד ביחד עם פעילות אירובית אינטנסיבית אנו נאכל להגיע למאזן קלורי או שאם כבר אנו נמצאים על מאזן קלורי מבחינת התזונה הדלה אנו נוכל להגיע לגרעון קלורי יותר נמוך בכך שאנו מוסיפים את הפעילות האירובית הנזכרת.
    3) גנטיקה, כאן כבר אנו לא יכולים לשנות כלום, כל אדם ואדם קבל מהקב"ה גנטיקה אחרת, לרבות שמדברים על גנטיקה של ריבועים מתכוונים לצורתן, יש אנשים שבורכו בגנטיקה נפלאה בבטן בכך שכל ששת הריבועים בבטנם מסודרים בצורה סמטרית בדיוק כמו לוח סודוקו, ויש אנשים שלצערם הרב קבלו ריבועים לא סמטרים ולא בגודל שווה.

    מקווה שעזרתי בכל הנושא, עוד פרטים בנוגע לשרירי הבטן תאכל למצוא בנעוץ [= שבת שלום.

  6. 03-05-2008 08:36 #6
    בן
    תאריך הצטרפות
    25-04-08
    הודעות
    5
    הממ. עזרתם מאוד, תודה!
    לזה ששאל איך ציפיתי שתעזרו לי, אז התכוונתי להמלצות על תרגילים ועל איזה שרירים לעבוד.
    ולשני האנשים שנתנו לי תרגילים, אני לא כל כך הבנתי איזה תרגילים לעשות..את הכפיפת בטן הרגילה?
    וכמה פעמים בשבוע?

  7. 03-05-2008 11:07 #7
    בן
    תאריך הצטרפות
    29-12-07
    הודעות
    4,599
    כפיפות בטן רגילות+עוד תרגיל שעובד על הישר בטני (מומלץ הרמות רגליים) מספיק עבודה של כ-פעמיין בשבוע עם מנוחה של כ-48 שעות בין כל אימון.

מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוות פרוייקטים » צוות סיקורים » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner