fxp
שחזור סיסמה הרשמה
  • הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • מחוברים כרגע
הרשמה לאתר
שאלה|

מה זה אלטרנטור ?..

  1. 14-05-2009 00:22 #1
    בן
    תאריך הצטרפות
    15-05-08
    הודעות
    3,446
    מה התפקיד של האלטרנטור ?. מזה בכלל אפשר תמונה של זה ?..
    כמה עולה היום רצועת תיזמון (טיימינג) בערך ?..

    ומזה קרבורטור? מה התפקיד של זה ואם אפשר גם תמונה

    תודה רבה תמיד כיף ללמוד משהו חדש





  2. 14-05-2009 00:27 #2
    בן
    תאריך הצטרפות
    11-06-08
    שם פרטי
    דרור
    הודעות
    3,209
    אלטרנטור זה מנוע שבעזרת סיבובים הוא רץ ביחד עם הרצועת טיימינג, שרצה ביחד עם המנוע (אחרי הכל המנוע מתפעל את הכל)
    ומטעין את המצבר שנותן חשמל לרכב.

    כלומר, זה שומר שהמצבר לא יגמר במהלך הנסיעה, ולכן כאשר משאירית אורות או דברים כאלה דולקים במשך זמן מסויים כשהרכב לא מותנע, הולך המצבר משום שהוא מתרוקן.
    וכאשר הרכב מותנע, האלטרנטור עובד ומטעין את המצבר.
    זה הסבר שיטחי! :] מקווה שהבנת

    רצועת טיימינג זו הרצועה הזאת שרצה על המנוע, אלטרנטור.
    בעלים גאה של בייבי פרארי


  3. 14-05-2009 00:28 #3
    בן
    תאריך הצטרפות
    15-05-08
    הודעות
    3,446
    ציטוט פורסם במקור על ידי ShotDown צפה בהודעה
    אלטרנטור זה מנוע שבעזרת סיבובים הוא רץ ביחד עם הרצועת טיימינג, שרצה ביחד עם המנוע (אחרי הכל המנוע מתפעל את הכל)
    ומטעין את המצבר שנותן חשמל לרכב.

    כלומר, זה שומר שהמצבר לא יגמר במהלך הנסיעה, ולכן כאשר משאירית אורות או דברים כאלה דולקים במשך זמן מסויים כשהרכב לא מותנע, הולך המצבר משום שהוא מתרוקן.
    וכאשר הרכב מותנע, האלטרנטור עובד ומטעין את המצבר.
    זה הסבר שיטחי! :] מקווה שהבנת

    רצועת טיימינג זו הרצועה הזאת שרצה על המנוע, אלטרנטור.

    כמה עולה בערך רצועת טיימינג ?. שמעתי פעם שמשהו בסיביבות האלפיים שקל זה נכון ?..





  4. 14-05-2009 00:40 #4
    בן
    תאריך הצטרפות
    11-06-08
    שם פרטי
    דרור
    הודעות
    3,209
    המחירים משתנים ממקום למקום,
    יש מקום יביא לך בכמה מאות יש מקום יקרע אותך בכמה אלפים.
    בעלים גאה של בייבי פרארי


  5. 14-05-2009 07:43 #5
    בן
    תאריך הצטרפות
    09-07-07
    שם פרטי
    שניר
    הודעות
    5,727
    דרור נתן הסבר מעולה לאלטרנטור.

    מה שעולה אלפיים שקל זה לא הרצועה. הרצועה עצמה עולה כ50 שקל. הטיפול טיימינג זה הטיפול היקר. מכוונים את המנוע מחדש (כיוון זמן פתיחת שסתומים,מעלות הצתה וכו')

    לגבי השאלה השניה הקרבורטור- זה החלק שהיה מותקן על סעפת היניקה והוא היה אחראי להכין את התערובת של האויר והדלק, היחס כמות וכו' השתמשו בו עד שנת 93-95.
    אחרי זה עברו להשתמש בטכנולוגית ההזרקת דלק. בהתחלה הזרקה חד נקודתית- זה מזרק בודד שהיה מותקן על המצערת והוא מזריק דלק לפי כמות האויר.

    מאוחר יותר עברו להשתמש בהזרקה רב נקודתית- לכל צילינדר יש מזרק משלו שמזריק דלק לשסתום היניקה.

    לאחר כמה שנים עברו להזרקה רב נקודתית ישירה- אותו עיקרון של הזרקה רב נקודתית,
    רק שבמקום להזריק לשסתום, הם מזריקים ישירות לבוכנה, בטכנולוגיה זאת משתמשים עד היום
    בס"ד
    תימני זה הכי אחי
    NISSAN GT-R MY DREAM CAR

    TWIN TURBO V6 3800CC-480 HP 6400RPM -0-100 3.5 SEC-TOP SPEED 320 KPH
    6-SPEED DUAL CLUCH AUTOMATIC WITH MANUAL CONTROL

    *****


  6. 14-05-2009 12:40 #6
    בן
    תאריך הצטרפות
    15-05-08
    הודעות
    3,446
    ציטוט פורסם במקור על ידי snir9999 צפה בהודעה
    דרור נתן הסבר מעולה לאלטרנטור.

    מה שעולה אלפיים שקל זה לא הרצועה. הרצועה עצמה עולה כ50 שקל. הטיפול טיימינג זה הטיפול היקר. מכוונים את המנוע מחדש (כיוון זמן פתיחת שסתומים,מעלות הצתה וכו')

    לגבי השאלה השניה הקרבורטור- זה החלק שהיה מותקן על סעפת היניקה והוא היה אחראי להכין את התערובת של האויר והדלק, היחס כמות וכו' השתמשו בו עד שנת 93-95.
    אחרי זה עברו להשתמש בטכנולוגית ההזרקת דלק. בהתחלה הזרקה חד נקודתית- זה מזרק בודד שהיה מותקן על המצערת והוא מזריק דלק לפי כמות האויר.

    מאוחר יותר עברו להשתמש בהזרקה רב נקודתית- לכל צילינדר יש מזרק משלו שמזריק דלק לשסתום היניקה.

    לאחר כמה שנים עברו להזרקה רב נקודתית ישירה- אותו עיקרון של הזרקה רב נקודתית,
    רק שבמקום להזריק לשסתום, הם מזריקים ישירות לבוכנה, בטכנולוגיה זאת משתמשים עד היום

    חחח' תודה על השיעור היסטוריה





  7. 14-05-2009 13:18 #7
    בן
    תאריך הצטרפות
    09-07-07
    שם פרטי
    שניר
    הודעות
    5,727
    בכיף
    בס"ד
    תימני זה הכי אחי
    NISSAN GT-R MY DREAM CAR

    TWIN TURBO V6 3800CC-480 HP 6400RPM -0-100 3.5 SEC-TOP SPEED 320 KPH
    6-SPEED DUAL CLUCH AUTOMATIC WITH MANUAL CONTROL

    *****


  8. 14-05-2009 14:22 #8
    תאריך הצטרפות
    26-05-07
    הודעות
    1,438
    אגב גם לי יש שאלה בנושא, מה קורה כאשר הרכב עומד כשהמנוע עובד על ניוטראל, איך המצבר ניטען במצב הזה?

  9. 14-05-2009 16:05 #9
    בן
    תאריך הצטרפות
    09-07-07
    שם פרטי
    שניר
    הודעות
    5,727
    ציטוט פורסם במקור על ידי Hybrider צפה בהודעה
    אגב גם לי יש שאלה בנושא, מה קורה כאשר הרכב עומד כשהמנוע עובד על ניוטראל, איך המצבר ניטען במצב הזה?
    מזאת אומרת? גם בניוטרל המנוע מסתובב ומטעין את האלטרנטור. כל עוד המנוע מותנע, הוא מסתובב. לא משנה אם אתה בהילוך או ניוטרל. הבנת?
    בס"ד
    תימני זה הכי אחי
    NISSAN GT-R MY DREAM CAR

    TWIN TURBO V6 3800CC-480 HP 6400RPM -0-100 3.5 SEC-TOP SPEED 320 KPH
    6-SPEED DUAL CLUCH AUTOMATIC WITH MANUAL CONTROL

    *****


  10. 14-05-2009 17:35 #10
    בן
    תאריך הצטרפות
    16-04-08
    הודעות
    56
    סתם שאלה כללית שאני לא בטוח מה התשובה...
    אם אני עומד על ניוטרל, זה שורף דלק?
    ואם כן אז בטח ממש גרושים או שמספיק...?

  11. 14-05-2009 17:48 #11
    בן
    תאריך הצטרפות
    23-06-08
    הודעות
    2,798
    ציטוט פורסם במקור על ידי ashtongue צפה בהודעה
    סתם שאלה כללית שאני לא בטוח מה התשובה...
    אם אני עומד על ניוטרל, זה שורף דלק?
    ואם כן אז בטח ממש גרושים או שמספיק...?
    כל עוד המנוע עובד הוא תמיד ישרוף דלק.. בטח שגם בניוטרל הוא ישרוף וכשהמנוע עומד בניוטרל הוא לא שורף הרבה דלק אבל זה תלוי כבר ברכב ובכמה טורים הוא עומד על סרק.. יש גם רכבים שבקושי זזים שהטורים שלהם יחסית נמוכים בסרק ובגלל זה הם לא צורכים הרבה דלק בניוטרל.. לעומת זאת מכוניות פורמולה 1(סתם בתור דוגמא.. לא שיש כאלה בפס ייצור לקהל הרחב ) עומדות בערך על 4000 סל"ד בסרק.. ובגלל זה הם שותות דלק כמו שצ'כים שותים בירה
    שמים סוף למשטרת FXP

  12. 14-05-2009 19:39 #12
    תאריך הצטרפות
    26-05-07
    הודעות
    1,438
    ציטוט פורסם במקור על ידי JLC צפה בהודעה
    כל עוד המנוע עובד הוא תמיד ישרוף דלק.. בטח שגם בניוטרל הוא ישרוף וכשהמנוע עומד בניוטרל הוא לא שורף הרבה דלק אבל זה תלוי כבר ברכב ובכמה טורים הוא עומד על סרק.. יש גם רכבים שבקושי זזים שהטורים שלהם יחסית נמוכים בסרק ובגלל זה הם לא צורכים הרבה דלק בניוטרל.. לעומת זאת מכוניות פורמולה 1(סתם בתור דוגמא.. לא שיש כאלה בפס ייצור לקהל הרחב ) עומדות בערך על 4000 סל"ד בסרק.. ובגלל זה הם שותות דלק כמו שצ'כים שותים בירה

    חחח אהבתי את הדימוי, ומה לגבי מנועים בנפחים 1400\1600?

  13. 14-05-2009 22:03 #13
    בן
    תאריך הצטרפות
    09-07-07
    שם פרטי
    שניר
    הודעות
    5,727
    זה לא משנה. כולם בסרק מסתובבים ב1000 סל"ד.
    רק מנועי פורמולה על סרק מסתובבים ב3500 סל"ד, וזה גם לא כל הפורמולות.
    בס"ד
    תימני זה הכי אחי
    NISSAN GT-R MY DREAM CAR

    TWIN TURBO V6 3800CC-480 HP 6400RPM -0-100 3.5 SEC-TOP SPEED 320 KPH
    6-SPEED DUAL CLUCH AUTOMATIC WITH MANUAL CONTROL

    *****


  14. 14-05-2009 23:28 #14
    בן
    תאריך הצטרפות
    08-06-07
    הודעות
    11,363
    ציטוט פורסם במקור על ידי Hybrider צפה בהודעה
    חחח אהבתי את הדימוי, ומה לגבי מנועים בנפחים 1400\1600?
    מעט מאוד דלק. אתה תעמוד הרבה מאוד זמן עד שהוא יגמר לך... אבל בכל זאת, אם אתה עוצר הרבה זה מצטבר. לכן עדיף לכבות את המנוע אם אתה עוצר להרבה זמן ולא חייב את המזגן.

מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוות פרוייקטים » צוות סיקורים » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner