fxp
שחזור סיסמה הרשמה
  • הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • מחוברים כרגע
הרשמה לאתר הרשמה באמצעות facebook
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

מידע| כל מטוסי הנוסעים המובילים + מידע ותמונות

  1. 25-08-2007 01:01 #1
    בן
    תאריך הצטרפות
    29-09-06
    שם פרטי
    איפה שהוא ---^^
    הודעות
    1,592
    שלום לכולם...

    הכנתי והבאתי לכם מידע על כל מטוסי הנוסעים המובילים בעולם.. בואינג, איירבוס
    תמונות והכל...

    שווה קריאה

    מצפה לתגובות....

    1. בואינג 400-747

    בואינג 747 אחד מטוסי הנוסעים המובילים בעולם., 4 מנועי סילון
    מכיל כעד 550 נוסעים במחלקה אחת. מוטות כנפיים כ 64.4 מטר
    מהירות מירבית כ 940 קמ"ש .
    טווח בעומס מלא כ 14,200 ק"מ.
    הבואינג 400-747 המטוס שנועד להיתחרות באיירבס a380
    גובה המטוס כ19.4 מטר

    תמונה:מידע| כל מטוסי הנוסעים המובילים + מידע ותמונות
    בואינג 747 בשמיים (המראה)

    בואינג 777

    הבואינג 747 מטוס בעל שני מנועים, הגרסה המחודשת של ה777 ששמה LR מגיעה לטווח של עד 17,446 קילומטר. אורך המטוס כ 73.9 מטר. מוטות כנפיים כ 60.9 מטר. הבואינג 777 הוא המטוס בעל שני המנועים הגדול בעולם.

    תמונה: מידע| כל מטוסי הנוסעים המובילים + מידע ותמונות

    בואינג 777 lr בהמראה צילום מתחת למטוס



    איירבס a380

    איירבס a380 המטוס נוסעים הגדול בעולם.
    במטוס שני קומות מלאות, המטוס מכיל עד כ800 איש בטיסה. מוטות הכנפיים של האיירבס כ 80 מטר.
    המנועים מתוצרת רולס רוייס. טווח טיסה מקסימלי כ 15,100 ק"מ. אורך המטוס כ 73 מטר.
    המטוס נע במהירות ש 935 קמ"ש. מחיר יחידת מטוס עולה כ 280 מיליון דולר.
    במטוס יש חדר כושר מיזנונים, ברים, חנויות דיוטי פרי, חדרי ישיבות ועוד...

    תמונה:מידע| כל מטוסי הנוסעים המובילים + מידע ותמונות
    הטייסים עולים למטוס לפני טיסה...., שימו לב דלתות בקומה השנייה..


    בואינג 757

    הבואינג 757 מטוס מוביל בעל שני מנועי סילון המיועד לטיסות קצרות של טווח כ 7,200 ק"מ
    המטוס נושא כעד 200 נוסעים בטיסה. גובהה השיוט המירבי של המטוס הוא כ 12.5 ק"מ.
    המטוס מחולק לשני מחלקות, מחלקת תיירים ומחלקת עסקים.
    757-200F - דגם מיוחד לטיסות מטען של חברת השילוח DHL

    תמונה: מידע| כל מטוסי הנוסעים המובילים + מידע ותמונות



    בואינג 200-737

    הבואינג 737 אחד מטוסים המסחריים הנפוצים והנמכרים ביותר בעולם,
    אורך המטוס עד כ 30.5 מטר. המטוס יכול לקחת עד כ 150 נוסעים סך הכל.
    המטוס טס טיסות בטווח קצרות עד בינוניות.

    תמונה: מידע| כל מטוסי הנוסעים המובילים + מידע ותמונות
    דקות אחדות לפני המראה



    איירבס A310


    איירבס A310 מטוס לטיסות באירופה עד טווח של 8000 ק"מ.
    המטוס מכיל כ 280 נוסעים, ומגיע למהירות שיוט של 900 קמ"ש.
    טיסתו הראשונה של האיירבס A310 הייתה ב3 לאפריל 1982. המטוס ניכנס לשירותו בשנת 1984.


    תמונה:מידע| כל מטוסי הנוסעים המובילים + מידע ותמונות
    איירבס A380 באוויר בשירות של חברת לופתנזה.


    בואינג 707:

    הבואינג 707 הוא מטוס מסחרי בעל 4 מנועים.
    מספר נוסעים : 200 נוסעים בטיסה.
    מהירות שיוט כ 1000 קמ"ש. טווח טיסה 6920 ק"מ., מוטות כנפיים כ 44.42 מטר.
    אורך המטוס כ 46 מטר.
    עד היום נמכרו כ1404 יחידות בואינג 707.


    תמונה: מידע| כל מטוסי הנוסעים המובילים + מידע ותמונות
    מטוס בואינג 707 בטיסה.


    מצפה לתגובותת.....

    הכין: רן למבז כתב: רן למבז
    זה לא מעותק!!!
    עזרה במידע: ויקיפדיה...

  2. 25-08-2007 01:37 #2
    Airborne מנותק מפקח קטגורית פנאי ובידור לשעבר
    תאריך הצטרפות
    23-12-06
    שם פרטי
    אי שם מע
    הודעות
    7,134
    אכן נחמד!
    פעם הבאה תביא קישורים או תמונות קטנות יותר.
    תודה לך אחי!

  3. 25-08-2007 01:48 #3
    בן
    תאריך הצטרפות
    25-06-07
    שם פרטי
    ליאור
    הודעות
    733
    תודה רבה רבה אחי....


    FSX שולטיםםם!!!!!!!!!!!!

  4. 25-08-2007 02:01 #4
    בן
    תאריך הצטרפות
    08-06-07
    הודעות
    11,363
    נחמד

  5. 25-08-2007 22:09 #5
    בן
    תאריך הצטרפות
    09-05-07
    שם פרטי
    עד מתי
    הודעות
    1,433
    תודה על המידע

  6. 25-08-2007 22:30 #6
    בן
    תאריך הצטרפות
    09-08-07
    הודעות
    11,432
    אחי שחכת את בואינג 767

  7. 25-08-2007 23:11 #7
    בן
    תאריך הצטרפות
    08-06-07
    הודעות
    11,363
    B767 הוא לא מטוס חשוב מאוד מבחינה תחבורתית כיום, רק אצל אל על משתמשים בו בצורה כזאת (טיסות טראנסאטלנטיות), הם גם היו הראשונים לעשות טיסה טראנסאטלנטית איתו.

  8. 26-08-2007 00:11 #8
    Airborne מנותק מפקח קטגורית פנאי ובידור לשעבר
    תאריך הצטרפות
    23-12-06
    שם פרטי
    אי שם מע
    הודעות
    7,134
    ציטוט פורסם במקור על ידי shift_19 צפה בהודעה
    B767 הוא לא מטוס חשוב מאוד מבחינה תחבורתית כיום, רק אצל אל על משתמשים בו בצורה כזאת (טיסות טראנסאטלנטיות), הם גם היו הראשונים לעשות טיסה טראנסאטלנטית איתו.
    מה זאת אומרת לא חשוב???
    הוא מאוד חשוב!
    הוא היה צעד גדול מאוד בשביל בואינג, והיה למטוס הראשון של בואינג עם מה שנקרא Glass Cockpit (תא טייס עם תצוגות אלקטרוניות).
    ולא רק אל על משתמשים בו בטיסות טרנסאטלנטיות. חברות אירופאיות ואמריקאיות רבות משתמשות בהם לנתיבים מעבר לים. אבל כן, אל על היו הראשונים לעשות זאת.
    ולדעתי האישית, ה-767 הוא מטוס מאוד טוב ושימושי, בעל רקורד בטיחות מצויין.

  9. 26-08-2007 00:58 #9
    בן
    תאריך הצטרפות
    08-06-07
    הודעות
    11,363
    דיברתי כיום. רוב החברות המודרניות יותר משתמשות כבר בבואינגים 777 החדשים יותר. הם גדולים יותר ויעילים יותר.

    לא ידעתי שאל על הם לא בין היחידים שמשתמשים בו, הייתי בטוח שזה ככה, תודה שהארת את עיני לזה.

    ובכל מקרה, הדעה שלי על ה-767 היא כזו בגלל שמהניסיון שלי עם טיסות לצפון אמריקה עם אל על 767, מדובר במטוס צפוף וחורקני, שמהווה את התגלמות הקמצנות של אל על. הוא קטן (יחסית) כלומר צריך לדחוס לתוכו מלא נוסעים. בטיסה טראנס אטלנטית יקרה זה לא לעיניין, ואפילו מחלקת הביזנס שבה טסתי ב767 של אל על היא ביזיון ולא שווה את הכסף.

    שמע, אולי לחברות הארופאיות יש ציים יותר טובים, אבל לדעתי ה777 הוא הרבה יותר שימושי לטיסות טראנס אטלנטיות. לקחת מטוס צר (יחסית, שוב) כזה ולהכניס בו 3 שורות מושבים זה לא לעיניין לגמרי. תשאירו את ה 767 לטיסות לאירופה.

  10. 26-08-2007 01:03 #10
    בן
    תאריך הצטרפות
    01-07-07
    שם פרטי
    במימד אחר, אתם לא מכירים...
    הודעות
    1,998
    יפה אחי תודה

    אבל ה707 פופולרי? הוא ענתיקה!!

  11. 26-08-2007 01:06 #11
    בן
    תאריך הצטרפות
    08-06-07
    הודעות
    11,363
    חברות תעופה רבות עדיין מפעילות אותו, בעיקר מדינות לא מפותחות, ובנוסף יש לו שימושים צבאיים (גם בצה"ל ובחיל האוויר).

  12. 26-08-2007 01:22 #12
    Airborne מנותק מפקח קטגורית פנאי ובידור לשעבר
    תאריך הצטרפות
    23-12-06
    שם פרטי
    אי שם מע
    הודעות
    7,134
    ציטוט פורסם במקור על ידי shift_19 צפה בהודעה
    דיברתי כיום. רוב החברות המודרניות יותר משתמשות כבר בבואינגים 777 החדשים יותר. הם גדולים יותר ויעילים יותר.

    לא ידעתי שאל על הם לא בין היחידים שמשתמשים בו, הייתי בטוח שזה ככה, תודה שהארת את עיני לזה.

    ובכל מקרה, הדעה שלי על ה-767 היא כזו בגלל שמהניסיון שלי עם טיסות לצפון אמריקה עם אל על 767, מדובר במטוס צפוף וחורקני, שמהווה את התגלמות הקמצנות של אל על. הוא קטן (יחסית) כלומר צריך לדחוס לתוכו מלא נוסעים. בטיסה טראנס אטלנטית יקרה זה לא לעיניין, ואפילו מחלקת הביזנס שבה טסתי ב767 של אל על היא ביזיון ולא שווה את הכסף.

    שמע, אולי לחברות הארופאיות יש ציים יותר טובים, אבל לדעתי ה777 הוא הרבה יותר שימושי לטיסות טראנס אטלנטיות. לקחת מטוס צר (יחסית, שוב) כזה ולהכניס בו 3 שורות מושבים זה לא לעיניין לגמרי. תשאירו את ה 767 לטיסות לאירופה.
    תשמע, ה-767 הוא מטוס מאוד נמכר.
    הנה דוגמאות לחברות שמשתמשות בו (וזה רק מהזיכרון שלי..): אל על, ישראייר, דלתא, קונטיננטל, לוט, מאלב, אמריקן אירליינס, ג'פאן אירליינס, בריטיש אירוויס, איר קנדה והרשימה עוד מאוד מאוד ארוכה.....
    וכן, אני מודע לדרעקיות של אל על והמטוס הזה. אני טסתי לרומא לפני שנה, ובחזרה טסתי על ה-767 הראשון שהיה לאל על (שהוא עדיין בשימוש- קוד רישום: 4X-EAA) אני חייב להגיד שמעבר לעובדה שאני טסתי במטוס בן עשרים+ הוא היה רועש צפוף ועם מושבים ישנים ומרופטים.
    ונכון, מחלקות היוקרה של אל על זה ממש תת רמה...(יצא לי לטוס כמה פעמים במחלקות האלה עם נקודות מהנוסע המתמיד, וגם יצא לי לטוס בחברות זרות במחלקות יוקרה. עולם אחר לגמרי.)
    אחחחח...ה-777....המטוס האהוב עלי! פשוט מטוס מדהים, שכמובן עולה על ה-767 בכמה רמות, אבל בואו ולא נשכח את הכבוד שבהחלט מגיע גם ל-767.

  13. 26-08-2007 01:26 #13
    בן
    תאריך הצטרפות
    06-02-07
    שם פרטי
    עידן
    הודעות
    3,761
    יפה אחי

  14. 26-08-2007 01:27 #14
    בן
    תאריך הצטרפות
    08-06-07
    הודעות
    11,363
    לא יצא לי לנסוע הרבה במחלקות יוקרה, אבל לפני חודש טסתי מטורונטו ב767 של אל על ובדיוק לזה התייחסתי כשאמרתי חרא מחלקת יוקרה... זה לא שווה 3500 דולר! לא ראיתי את קוד הרישום, אבל זאת הייתה טיסה 104 מטורונטו ב-2 באוגוסט נדמה לי (הטיסה שכמעט התנגשה באיבריה).

    לא הייתי במחלקות יוקרה זרות אבל מסיפורים של אנשים אחרים -- כן, זה אכן רמה אחרת. אבל בכללי מאוד, אל על אחת מהחברות היותר טובות שיש, טסתי עם חברה גרמנית אחת ועם Austrian Airways, שתיהן לא הרשימו אותי במיוחד. אולי זה ההרגשה של הבית במטוס, לא יודע, אבל אל על בהחלט חברה סבירה (כשלא קונים כרטיסי יוקרה).

    ה-777... האמת, טסתי בו פעם אחת כשהראשונים ממש ממש ממש (המשלוחים הראשונים של אל על כמדומני) הגיעו לאל על, זה היה לפני, וואו, 8 שנים (?), הייתי אז צעיר הרבה יותר ולא התרגשתי מהחוויה, אני כן זוכר שכל הנמל היה בקישוטים, חחחח. הטיסה הייתה כמדומני לפרנקפורט.

  15. 26-08-2007 01:34 #15
    Airborne מנותק מפקח קטגורית פנאי ובידור לשעבר
    תאריך הצטרפות
    23-12-06
    שם פרטי
    אי שם מע
    הודעות
    7,134
    ציטוט פורסם במקור על ידי shift_19 צפה בהודעה
    לא יצא לי לנסוע הרבה במחלקות יוקרה, אבל לפני חודש טסתי מטורונטו ב767 של אל על ובדיוק לזה התייחסתי כשאמרתי חרא מחלקת יוקרה... זה לא שווה 3500 דולר! לא ראיתי את קוד הרישום, אבל זאת הייתה טיסה 104 מטורונטו ב-2 באוגוסט נדמה לי (הטיסה שכמעט התנגשה באיבריה).

    לא הייתי במחלקות יוקרה זרות אבל מסיפורים של אנשים אחרים -- כן, זה אכן רמה אחרת. אבל בכללי מאוד, אל על אחת מהחברות היותר טובות שיש, טסתי עם חברה גרמנית אחת ועם Austrian Airways, שתיהן לא הרשימו אותי במיוחד. אולי זה ההרגשה של הבית במטוס, לא יודע, אבל אל על בהחלט חברה סבירה (כשלא קונים כרטיסי יוקרה).

    ה-777... האמת, טסתי בו פעם אחת כשהראשונים ממש ממש ממש (המשלוחים הראשונים של אל על כמדומני) הגיעו לאל על, זה היה לפני, וואו, 8 שנים (?), הייתי אז צעיר הרבה יותר ולא התרגשתי מהחוויה, אני כן זוכר שכל הנמל היה בקישוטים, חחחח. הטיסה הייתה כמדומני לפרנקפורט.

    ברור שזה לא שווה את המחיר....באל על, כרטיס בביזנס=2 כרטיסים באקונומי. כרטיס במחלקה ראשונה= 4 כרטיסים באקונומי. ממש לא שווה.....
    ושיהיה ברור, גם כשטסתי במחלקות הרציניות לא שילמתי את המחיר המלא של הכרטיס. זה לרוב היה בשידרוגים או עם נקודות של הנוסע המתמיד....(אני לא עד כדי כך טחון! אל תדאגו!)
    ותשמע, אוסטריאן ולופטהנזה (אני מניח שזאת החברה שהתכוונת אליה) הן נחשבות לחברות מאוד טובות, אבל גם אני לא אוהב לטוס בחברות של גרמנים ושות'...מסיבות עקרוניות.
    איך אומרים: ???haven't the jewish people suffered enough

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוות פרויקטים » צוות סיקורים » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner