fxp
שחזור סיסמה הרשמה
  • הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • מחוברים כרגע
הרשמה לאתר הרשמה באמצעות facebook
שאלה|

תפריט תזונה להורדת אחוזי שומן

  1. 07-02-2011 16:11 #1
    בן
    תאריך הצטרפות
    19-01-11
    שם פרטי
    ---
    הודעות
    231
    ה-BMR שלי הוא 1900
    1900X1.2 =2280
    אני עושה כל סוף אימון ריצה 10דק' 20דק' קרוס הקלוריות שיוצא לי בסוף שמראה ששרפתי 400
    אכשיו אני לא הבנתי איך לבנות את התפריט כמה קלוריות? כמה שומן? כמה פחמימה? ולכמה לחלקק?

  2. 07-02-2011 19:51 #2
    תאריך הצטרפות
    23-11-06
    שם פרטי
    Everybody dance n
    הודעות
    3,194
    2 גרם חלבון לכל קילו גוף
    בימים של אימון תנסה 2.25 גרם חלבון, בכל מקרה אם אתה מוריד בסוף אימון אירובי 400 קלוריות (זה לא באמת מדוייק) ובאימון 100-200 קלוריות (אימון בעצימות גבוהה מאווווווווד כמו אימון כוח מגיע אפילו עד 500 אבל נעזוב את זה עכשיו) אז 2280+550 זה התחזוקה שלך באותו היום, תאכל 500-700 פחות ככה שיוצא לך 2330 משו כזה.

    הבנתי שאתה בחיטוב, תנסה כמה שפחות פחמימות (חצי ממה שאתה אוכל בד"כ) חלבון כמו שכתבתי ומה שנשאר זה שומן. זהו.
    אם זה באמתתת חשוב לך שאניא דייק תנסה פחות מ200 גרם פחמימות, אם אתה רוצה ירידה מהירה ורעה (יהיה לך קשה) נסה פחות מ100 גרם וכל השאר ילך לשומן.

  3. 07-02-2011 20:28 #3
    בן
    תאריך הצטרפות
    09-01-11
    הודעות
    855
    כל עוד אתה לא מתחת ל 15% שומן אין שום סיבה שתרד מה 100 פחמימה ביום
    עם אתה נגיד שוקל 70
    אתה תלך לפי גרם שומן על כל קילו מישקל גוף זאת אומרת 70 גרם שומן
    פחמימה תשתדל להיות בין ה 110-90 מינימום 90 אל תרד מיזה אתה סתם תיסבול(אלה עם אתה פחות מ 15% אז תעשה דיאטת דלת פחמימות שז\ה 50 גרם פחמימה )
    חלבוןהולכים לפי 2 גרם על כל קילו

    יש נוסחא שאומרת בידיוק בכמה גירעון קלורי אתה צריך להיות כדי להפיק את המקסימום(כלמור איבוד שומן מרבי ואיבוד שריר מצומצם)

    הנוסחא היא כזאת אני מצטט מפורום אחר כל הזכויות שמורות לזה שכתב את המאמר

    "לאחר שאנחנו יודעים את הצריכה הקלורית (rmr), נחסר ממנה 68 קלוריות לכל ק"ג של שומן. להזכירכם , משקל השומן הוא (משקל הגוף*אחוז השומן) לחלק ל100. בדוגמא שהבאנו של הבחור ששוקל 80 ק"ג על 20% שומן , התוצאה תהיה 16. לכן , נחסר מהתוצאה 1088 כדי להגיע לאיבוד שומן מירבי תוך מינימום של פגיעה במסת שריר. הגוף יכול להכנס לגרעון של 69 קלוריות על כל ק"ג שומן בלי לפגוע במסה השרירית [או כמעט בלי לפגוע](1) , לכן כמות השומן תכתיב לנו את הקצב של הירידה. עם הזמן הירידה תאט , כיוון שיש פחות שומן וקצב הירידה ירד בהתאם. הערה: לא חייבים להשתמש בגרעון הכי גדול. אפשר לבחור גרעון קטן יותר אם הרעב מציק או מסיבות אחרות."
    נערך לאחרונה על ידי BelowParallel, 07-02-2011 בשעה 20:31

  4. 07-02-2011 22:40 #4
    בן
    תאריך הצטרפות
    19-01-11
    שם פרטי
    ---
    הודעות
    231
    מההההההההההההההההההה ??
    בקיצור אני 75קילו מטר 80 אני יעלה תמונה להעריך אחוז שומן ואם אפשר עזרה לבנות תפריט תזונה
    אני עובד על כוח ובאותו זמן מוריד אחוז שומן.

  5. 08-02-2011 00:08 #5
    בן
    תאריך הצטרפות
    09-01-11
    הודעות
    855
    אתה לא רציני(כמו כל הפורום הזה) לך תישן על האף

  6. 08-02-2011 00:10 #6
    בן
    תאריך הצטרפות
    19-01-11
    שם פרטי
    ---
    הודעות
    231
    מאיפה אני יודע את ה-RMR
    נערך לאחרונה על ידי Liynoux, 08-02-2011 בשעה 00:13

מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוות פרויקטים » צוות סיקורים » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner