fxp
שחזור סיסמה הרשמה
  • הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • מחוברים כרגע
הרשמה לאתר
בעיה|

האינטרנט לא עובד טוב

  1. 11-10-2011 00:19 #1
    בן
    תאריך הצטרפות
    15-07-10
    שם פרטי
    שלומי
    הודעות
    599
    יש לי שלושה בעיות דיי גדולות הראשונה מאז עברנו להוט יש לי בעיה בצפייה ישירה כל פעם שאני רואה סרט במגה וידאו או בכל מני כאלה לוקח לסרט שעות להיטען אבל זה לא קורה ביוטיוב או כל מני אתרים כאלה עכשיו ניסיתי לעשות ריסטרט לנתק את המודם ולהחזיר וסגור את כל דפי האינטרנט והסקייפ וכל התוכנות האלה וזה עדיין טוען לי דקה בשעה.
    הבעיה השנייה שלי היא שפעם בכמה זמן (כל פעם זה משתנה) אבל בערך פעם בחודשיים פתאום אין לי אינטרנט אני מנתק ניראלי את המודם מחזיר אחרי דקה האינטרנט חוזר אבל בבדיקת מהירות זה מראה לי שיש לי חצי מגה ואמור להיות לי 12 ואז צריך להתקשר להוט וכל הבלאגן הזה לחכות שעה על הקו עד שוענים וכל זה.
    הבעיה השלישית שלי שיש דברים שאני מוריד ולוקח לזה שעות לדוגמא אמור להיות לי 12 מגה שזה אמור להוריד לי על בערך 1.2 מגה אבל זה מוריד לי עד 40-100 kb
    ועוד הפעם בבדיקת מהירות זה מראה שיש לי 12 מגה
    בקיצור השאלה שלי לכל הבעיות האלה היא מה לעשות ?!
    כל הבעיות האלה הם מאז שעברנו להוט...
    ועוד שאלה אחת בקשר למודם ראוטר מהשזה לא יהיה יש לי בבית 3 מודמים ניראלי או שזה מודם אחד ו2 ראוטרים אני צריך את זה? (יש לי 2 מחשבים בבית)
    תודה לעוזרים ...
    נערך לאחרונה על ידי 9726654, 11-10-2011 בשעה 00:20

  2. 11-10-2011 10:20 #2
    בן
    תאריך הצטרפות
    16-06-11
    הודעות
    5,800
    היי 9726654,

    כדי לפתור את התקלה, בצע את השלבים הבאים:

    1. איתחול למודם ולמחשב.
    2. ודא שהנך מחובר ישירות למודם(ללא ראוטר), שתכנות כגון אימיול וסקייפ סגורות.
    3. בדוק מהירות גלישה באמצעות האתר הבא(ללא חייגן): 213.57.11.5 (אם המהירות אינה תקינה - פנה להוט. אם היא תקינה - המשך הלאה).
    4. אם יש לך חייגן, התחבר באמצעותו ובדוק מהירות בעזרת הקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/Technica...SpeedTest.aspx
    (אם המהירות אינה תקינה - פנה לספק האינטרנט שלך. אם היא תקינה - המשך הלאה).

    סיבות נוספות לתקלת איטיות:
    1. שימוש בתכנות שיתוף, כגון: אימיול, ביטורנט. וכן, תכנות VOIP כגון: סקייפ. במחשב בודד או ברשת.
    2. שימוש בראוטר לא מאובטח. במקרה זה, יש להיכנס לממשק שלו ולהגדיר הצפנה.
    3. איטיות שנובעת רק בשימוש באינטרנט אלחוטי(בחיבור קווי - תקין). כדי לפתור זאת תוכל להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/10/wifi-speed-troubleshooting/
    4. מחשב אינו מתוחזק. יש לבצע את הפעולות המופיעות במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/01/keep-you...ning-smoothly/
    5. וירוסים ורוגלות. לזיהוי וטיפול, תוכל להיעזר במדריך הבא: http://www.012.net/012Smile/Technica...ngViruses.aspx
    6. אם המהירות תקינה, אך הגלישה איטית. יש לבצע איפוס דפדפן. ניתן להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/09/reset-your-browser-guide/

    ליאור

  3. 11-10-2011 10:21 #3
    בן
    תאריך הצטרפות
    16-06-11
    הודעות
    5,800
    היי,

    כדי לסייע לך בנושא שלושת המודמים, רשום את שם היצרן והדגם.

    ליאור

  4. 11-10-2011 12:52 #4
    בן
    תאריך הצטרפות
    27-03-10
    שם פרטי
    MHFC
    הודעות
    6,871
    ציטוט פורסם במקור על ידי Lior012Smile צפה בהודעה
    היי 9726654,

    כדי לפתור את התקלה, בצע את השלבים הבאים:

    1. איתחול למודם ולמחשב.
    2. ודא שהנך מחובר ישירות למודם(ללא ראוטר), שתכנות כגון אימיול וסקייפ סגורות.
    3. בדוק מהירות גלישה באמצעות האתר הבא(ללא חייגן): 213.57.11.5 (אם המהירות אינה תקינה - פנה להוט. אם היא תקינה - המשך הלאה).
    4. אם יש לך חייגן, התחבר באמצעותו ובדוק מהירות בעזרת הקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/Technica...SpeedTest.aspx
    (אם המהירות אינה תקינה - פנה לספק האינטרנט שלך. אם היא תקינה - המשך הלאה).

    סיבות נוספות לתקלת איטיות:
    1. שימוש בתכנות שיתוף, כגון: אימיול, ביטורנט. וכן, תכנות VOIP כגון: סקייפ. במחשב בודד או ברשת.
    2. שימוש בראוטר לא מאובטח. במקרה זה, יש להיכנס לממשק שלו ולהגדיר הצפנה.
    3. איטיות שנובעת רק בשימוש באינטרנט אלחוטי(בחיבור קווי - תקין). כדי לפתור זאת תוכל להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/10/wifi-speed-troubleshooting/
    4. מחשב אינו מתוחזק. יש לבצע את הפעולות המופיעות במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/01/keep-you...ning-smoothly/
    5. וירוסים ורוגלות. לזיהוי וטיפול, תוכל להיעזר במדריך הבא: http://www.012.net/012Smile/Technica...ngViruses.aspx
    6. אם המהירות תקינה, אך הגלישה איטית. יש לבצע איפוס דפדפן. ניתן להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/09/reset-your-browser-guide/



    ליאור

    הבדיקת מהירות תקינה עשיתי את כל המדריכים חוץ מ4,5 שלא עובדים ...
    ציטוט פורסם במקור על ידי Lior012Smile צפה בהודעה
    היי,

    כדי לסייע לך בנושא שלושת המודמים, רשום את שם היצרן והדגם.

    ליאור
    אמ... יש לי מודם אחד לבן של tp-link
    ויש לי עוד 2 מודמים שחורים של arris
    איך אני בודק את הדגם ??
    נערך לאחרונה על ידי Sempre Fedele, 11-10-2011 בשעה 12:53


  5. 11-10-2011 19:00 #5
    בן
    תאריך הצטרפות
    15-07-10
    שם פרטי
    שלומי
    הודעות
    599
    ציטוט פורסם במקור על ידי GreeN4eVre צפה בהודעה
    הבדיקת מהירות תקינה עשיתי את כל המדריכים חוץ מ4,5 שלא עובדים ...

    אמ... יש לי מודם אחד לבן של tp-link
    ויש לי עוד 2 מודמים שחורים של arris
    איך אני בודק את הדגם ??
    זה אני יש לי 2 משתמשים חחח

מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוות פרוייקטים » צוות סיקורים » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner