• הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • לייקים
  • מחוברים כרגע
עמוד 108 ראשוןראשון 5898104105106107108109110111112118158608 אחרוןאחרון

שרים קריוקי

אשכול / מפרסם האשכול סטטיסטיקה הודעה אחרונה
  1. לועזי| MAGIC! - Rude

    Saturday morning jumped out of bed And put on my best suit Got in my car and raced like a jet All the way to you Knocked on your door with heart...

    • 1
    • 112
    09-02-2015 14:03 עבור להודעה האחרונה
  2. לועזי| Imagine Dragons - It's Time

    So this is what you meant When you said that you were spent And now it's time to build from the bottom of the pit Right to the top Don't hold...

    • 1
    • 144
    09-02-2015 14:03 עבור להודעה האחרונה
  3. לועזי| Bob Marley- Jammin

    Ooh, yeah! All right! We're jammin': I wanna jam it wid you. We're jammin', jammin', And I hope you like jammin', too. Ain't no rules, ain't...

    • 1
    • 85
    09-02-2015 14:03 עבור להודעה האחרונה
  4. לועזי| Bob Marley - I Shot The Sheriff

    (I shot the sheriff But I didn't shoot no deputy, oh no! Oh! I shot the sheriff But I didn't shoot no deputy, ooh, ooh, oo-ooh.) Yeah! All around...

    • 1
    • 198
    09-02-2015 14:03 עבור להודעה האחרונה
  5. לועזי| (Bob Marley - Sweat (a lalala long

    I've been watching you! A La La La La Long A La La La La Long Long Li Long Long Long. Come On! A La La La La Long A La La La La Long Long Li...

    • 1
    • 169
    09-02-2015 14:02 עבור להודעה האחרונה
  6. לועזי| Bob Marley - One Love

    One love, one heart Let's get together and feel all right Hear the children crying (One love) Hear the children crying (One heart) Sayin',...

    • 1
    • 108
    09-02-2015 14:02 עבור להודעה האחרונה
  7. לועזי| Bob Marley - Is this Love

    I wanna love you and treat you right; I wanna love you every day and every night: We'll be together with a roof right over our heads; We'll share...

    • 1
    • 114
    09-02-2015 14:02 עבור להודעה האחרונה
  8. לועזי| Bob Marley - Don't worry be Happy

    Here is a little song I wrote You might want to sing it note for note Don't worry be happy In every life we have some trouble When you worry you...

    • 1
    • 128
    09-02-2015 14:02 עבור להודעה האחרונה
  9. לועזי| Bob Marley - Could you be loved

    Could you be love and be loved? Could you be love and be loved? Don't let them fool ya, Or even try to school ya! Oh, no! We've got a mind of...

    • 1
    • 132
    09-02-2015 14:02 עבור להודעה האחרונה
  10. לועזי| Bob Marley- Positive Vibration

    Live if you want to live (Rastaman vibration, yeah! Positive!) That's what we got to give! (I'n'I vibration yeah! Positive) Got to have a good...

    • 1
    • 112
    09-02-2015 14:01 עבור להודעה האחרונה
  11. לועזי| Bob Marley- Get Up Stand Up

    Get up, stand up, stand up for your right (3 times) Get up, stand up, don't give up the fight Preacher man don't tell me heaven is under the...

    • 1
    • 115
    09-02-2015 14:01 עבור להודעה האחרונה
  12. לועזי| Kendrick Lamar - M/.A.A.D City

    https://www.youtube.com/watch?v=10yrPDf92hY "m.A.A.d City" (feat. Mc Eiht) If Pirus and Crips all got along They'd probably gun me down by...

    • 2
    • 135
    09-02-2015 14:01 עבור להודעה האחרונה
  13. לועזי| Kendrick Lamar - Bitch don't kill my vibe Lyrics

    https://www.youtube.com/watch?v=n9QUsSVy3es "Bitch, Don't Kill My Vibe" I am a sinner Who's probably gonna sin again Lord forgive me Lord...

    • 1
    • 123
    09-02-2015 14:01 עבור להודעה האחרונה
  14. לועזי| Backseat Freestyle- Kendrick Lamar

    https://www.youtube.com/watch?v=fZJmGsiGvXU "Bitch, Don't Kill My Vibe" I am a sinner Who's probably gonna sin again Lord forgive me Lord...

    • 1
    • 89
    09-02-2015 14:01 עבור להודעה האחרונה
  15. לועזי| Kendrick Lamar - The Jig Is Up

    https://www.youtube.com/watch?v=7VbvTclAaqA "The Jig Is Up (Dump'n)" Praise to the almighty, HiiiPower Me and my niggas (Live forever) 3...

    • 1
    • 86
    09-02-2015 14:00 עבור להודעה האחרונה
  16. לועזי| ScHoolBoy Q - Collard Greens Ft. Kendrick Lamar

    https://www.youtube.com/watch?v=owuMN4CifzU "Collard Greens" (feat. Kendrick Lamar) Yea, yea, yea Uh, uh... yo, yo

    • 1
    • 79
    09-02-2015 14:00 עבור להודעה האחרונה
  17. לועזי| A$AP Ferg - Shabba

    https://www.youtube.com/watch?v=nDL-3GH1Rv0 Intro: asap Ferg] Uh, yeah Turn me up a litte more Ugh yeah ugh Short bitch but my dick tall...

    • 1
    • 73
    09-02-2015 14:00 עבור להודעה האחרונה
  18. לועזי| B.o.B. - Headband Ft. 2 Chainz

    https://www.youtube.com/watch?v=rZ7tejizMX0 "HeadBand" (feat. 2 Chainz) Already got one, rolled up in my left hand Pussy on my mind,...

    • 1
    • 78
    09-02-2015 14:00 עבור להודעה האחרונה
  19. לועזי| Migos Ft Drake Versace

    https://www.youtube.com/watch?v=OmHW9IzZYzU "Versace" (with Drake) Versace, Versace, Medusa head on me like I'm 'Luminati This is a gated...

    • 1
    • 108
    09-02-2015 14:00 עבור להודעה האחרונה
  20. בקשה| למרוקאים שבינינו:)

    האם מישו מכיר את המילים לשיר " טיפה ריפה " ? אם מישו לא מזהה , זה השיר : https://www.youtube.com/watch?v=Wfn3KPNnnts תודה לעוזרים D:

    • 0
    • 73
    09-02-2015 12:03 עבור להודעה האחרונה
  21. בקשה| שיר+מילים בדרוזית

    היי אני צריך לאיזה שהיא עבודה שיר בדרוזית ואני צריך גם את המילים שלו אז אם אפשר תודה

    • 0
    • 116
    08-02-2015 19:12 עבור להודעה האחרונה
  22. בקשה| מציאת שיר

    אני לא כלכך זוכר את השיר אבל הוא הולך ככה זה המקום וזאת הפינה כאן נרקמת לה תמונה של גבעה בראש הר מתנשא

    • 0
    • 54
    08-02-2015 18:58 עבור להודעה האחרונה
  23. לועזי| Kendrick Lamar - The Art Of Peer Pressure

    https://www.youtube.com/watch?v=VpRpzvV7K2s "The Art Of Peer Pressure" Me and my niggas four deep in a white Toyota A quarter tank of gas, one...

    • 1
    • 114
    06-02-2015 18:43 עבור להודעה האחרונה
  24. לועזי| Kanye West - Clique ft. Jay z & Big Sean (Explict)

    https://www.youtube.com/watch?v=7emXFfqYY5s "Clique" (with Big Sean, Jay-Z) What of the dollar you murdered for

    • 1
    • 99
    06-02-2015 18:43 עבור להודעה האחרונה
  25. לועזי| Chris Brown - Don't Think They Know ft. Aaliyah

    https://www.youtube.com/watch?v=wnUD7T5hQAs "Don't Think They Know" (feat. Aaliyah) I don't think they know the truth Say it ain't so...

    • 1
    • 134
    06-02-2015 18:43 עבור להודעה האחרונה

שרים קריוקי
ברוכים הבאים לפורום שרים קריוקי.הפורום נועד לפרסום ולבקשות של סרטוני קריוקי לשירים בכל השפות.גלישה נעימה!
מנהלי הפורום
וידאו
משחקים וטכנולוגיה
מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל בכיר » מנהל פורום » צוות תוכן » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner