• הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • לייקים
  • מחוברים כרגע
עמוד 281 ראשוןראשון 231271277278279280281282283284285291331 אחרוןאחרון

שרים קריוקי

אשכול / מפרסם האשכול סטטיסטיקה הודעה אחרונה
  1. לועזי| One More Night Maroon 5

    מילים : You and I go hard, at each other like we going to war You and I go rough, we keep throwing things and slammin' the door You and I get...

    • 2
    • 212
    14-04-2013 14:36 עבור להודעה האחרונה
  2. לועזי| Boyfriend Justin Bieber

    מילים : If I was your boyfriend, I'd never let you go I can take you places you ain't never been before Baby take a chance or you'll never...

    • 2
    • 172
    14-04-2013 14:36 עבור להודעה האחרונה
  3. לועזי| Wisin & Yandel - Follow The Leader ft. Jennifer Lopez

    מילים : ole, ole, ole bori, bori, bori, aha! ehhh, historico ole, ole don y yandel ole, ole, (quien!?) ole, ole, j.lo! ole, ole

    • 2
    • 165
    14-04-2013 14:34 עבור להודעה האחרונה
  4. לועזי| The Black Eyed Peas - My Humps

    מילים: Whatcha gonna do with all that junk all that junk inside your trunk I'ma get get get get you drunk get you love drunk off my hump ...

    • 2
    • 157
    14-04-2013 14:33 עבור להודעה האחרונה
  5. לועזי| Womanizer Britney Spears

    <span style="font-family:century gothic;"> מילים: Superstar Where you from, how's it going? I know you Gotta clue, what you're doing? ...

    • 2
    • 167
    14-04-2013 14:33 עבור להודעה האחרונה
  6. לועזי| Akon - Beautiful ft. Colby O'Donis, Kardinal Offishall

    מילים : When I see you I run out of words to say (oh oh) I wouldn't leave you 'Cause you're that type of girl to make me stay (oh oh) ...

    • 2
    • 159
    14-04-2013 14:33 עבור להודעה האחרונה
  7. לועזי| Akon - I Wanna Love You ft. Snoop Dogg

    מילים : I see you windin' and grindin' up on the floor I know you see me lookin' at you and you already know I wanna love you, you already...

    • 2
    • 180
    14-04-2013 14:33 עבור להודעה האחרונה
  8. לועזי| Christina Aguilera - Your Body

    מילים : Came here tonight to get you out of my mind, (I'm gonna take what I find. uh oh, yeah) So open the box, don't need no key I'm...

    • 4
    • 168
    13-04-2013 22:15 עבור להודעה האחרונה
  9. לועזי| Olly Murs feat. Flo Rida - Troublemaker

    מילים: You're a troublemaker You're a troublemaker... You ain't nothing but a troublemaker girl You had me hooked again from the minute...

    • 4
    • 195
    13-04-2013 22:14 עבור להודעה האחרונה
  10. לועזי| Nicki Minaj - Va Va Voom

    מילים : Just met a boy, just met a boy when He could come inside of my play-pen Cause he look like a superstar in the making So I think i'm...

    • 4
    • 216
    13-04-2013 22:14 עבור להודעה האחרונה
  11. לועזי| Justin Bieber - Beauty And A Beat ft. Nicki Minaj

    מילים: . .Yeah .. Young Money Nicki Minaj .. Justin Show you off (Tonight I wanna show you off aye,aye,aye) What you got

    • 2
    • 184
    13-04-2013 22:13 עבור להודעה האחרונה
  12. לועזי| Pitbull - International Love ft. Chris Brown

    מילים : Went from Mr. 305, Dade County, to Mr. Worldwide, all around the world Now we're International, so international, international, so...

    • 2
    • 193
    13-04-2013 22:13 עבור להודעה האחרונה
  13. לועזי| Jennifer Lopez - I'm Into You ft. Lil Wayne

    מילים : (Na na na na na na na na na yeah x4) Hi, I'm Tune, the man on the moon I live on the beach, get the sand out ya shoes And all...

    • 2
    • 168
    13-04-2013 22:13 עבור להודעה האחרונה
  14. לועזי| Rihanna - Where Have You Been

    מילים: I've been everywhere, man Looking for someone Someone who can please me Love me all night long I've been everywhere, man Looking...

    • 2
    • 195
    13-04-2013 22:13 עבור להודעה האחרונה
  15. לועזי| Jessie J - Price Tag ft. B.o.B.

    מילים : Seems like everybody's got a price, I wonder how they sleep at night. When the sale comes first, And the truth comes second, ...

    • 2
    • 160
    13-04-2013 22:13 עבור להודעה האחרונה
  16. לועזי| B.o.B - Airplanes ft. Hayley Williams of Paramore

    מילים: Can we pretend that airplanes In the night sky Are like shooting stars I could really use a wish right now Wish right now, wish right...

    • 2
    • 218
    13-04-2013 22:13 עבור להודעה האחרונה
  17. לועזי| Run The Show Kat Deluna & Shaka Dee

    מילים : Ha ha Saka De man GMB, first lady, Kat Yo dun' know Red One, let's go

    • 2
    • 168
    13-04-2013 22:13 עבור להודעה האחרונה
  18. לועזי| 3 Doors Down - Here Without You

    A hundred days have made me older Since the last time that I saw your pretty face A thousand lies have made me colder And I don't think I can look...

    • 2
    • 204
    13-04-2013 21:19 עבור להודעה האחרונה
  19. לועזי| האלבום Baby One More Time - Britney Spears

    "Baby One More Time " אלבום הבכורה של בריטני. האלבום יצא בשנת 1999 "Baby One More Time "

    • 6
    • 345
    13-04-2013 21:18 עבור להודעה האחרונה
  20. לועזי| Justin Timberlake - Mirros

    Aren't you somethin' to admire, cause your shine is somethin' like a mirror And I can't help but notice, you reflect in this heart of mine If you...

    • 3
    • 227
    13-04-2013 21:18 עבור להודעה האחרונה
  21. לועזי| George Harrison - My Sweet Lord

    My sweet Lord Oh, my Lord My sweet Lord My sweet Lord I really wanna be with You I like to see You, Lord Oh, it takes so long My sweet Lord

    eL1
    • 2
    • 193
    13-04-2013 21:17 עבור להודעה האחרונה
  22. לועזי| Simple Plan Ft. Sean Paul - Summer Paradise

    Oh, Oh Take me back, take me back Oh yeah Back to summer paradise My heart is sinking As I'm lifting up Above the clouds away from you And I...

    • 1
    • 174
    13-04-2013 21:16 עבור להודעה האחרונה
  23. לועזי| Ne-yo - So Sick

    Mmmm mmm yeah Do do do do do do do-do Ohh Yeah Gotta change my answering machine Now that I'm alone Cuz right now it says that we Can't come...

    • 1
    • 161
    13-04-2013 21:16 עבור להודעה האחרונה
  24. לועזי| סגיב כהן - יש לי רגעים

    יש לי רגעים של מים רדודים ורגעים בהם אני שוקע יש לי חברים איתם אני אני וחברים איתם אני אורח יש לי זכרונות מכמה מקומות ויש כאלה שאני שוכח ...

    • 1
    • 134
    13-04-2013 21:15 עבור להודעה האחרונה
  25. בקשה| זיהוי שיר

    ​https://www.youtube.com/watch?v=QLK0U9KgGrk איך קוראים לשיר שמתנגן ברקע?

    • 6
    • 300
    12-04-2013 18:56 עבור להודעה האחרונה

שרים קריוקי
ברוכים הבאים לפורום שרים קריוקי.הפורום נועד לפרסום ולבקשות של סרטוני קריוקי לשירים בכל השפות.גלישה נעימה!
מנהלי הפורום
וידאו
משחקים וטכנולוגיה
מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוותי האתר » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner