• הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • לייקים
  • מחוברים כרגע
עמוד 414 ראשוןראשון 364404410411412413414415416417418424464 אחרוןאחרון

שרים קריוקי

אשכול / מפרסם האשכול סטטיסטיקה הודעה אחרונה
  1. Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego

    Nossa, nossa Assim você me mata Ai se eu te pego, ai ai se eu te pego Delícia, delícia Assim você me mata Ai se eu te pego, ai ai se eu...

    • 2
    • 71
    16-07-2012 15:55 עבור להודעה האחרונה
  2. Queen - 'Don't Stop Me Now'

    Tonight I'm gonna have myself a real good time I feel alive And the world I'll turn it inside out yeah I'm floating around in ecstasy So...

    • 2
    • 54
    16-07-2012 15:55 עבור להודעה האחרונה
  3. Nayer Ft. Pitbull & Mohombi - Suavemente

    Suavemente, besame I'm ready to do whatever If you take me away Suavemente, besame I'll make you do whatever If I take you away Mister...

    • 2
    • 74
    16-07-2012 15:54 עבור להודעה האחרונה
  4. Rihanna - Man Down

    I didn't mean to end his life I know it wasn't right I can't even sleep at night Can't get it off my mind I need to get out of sight Before...

    • 2
    • 84
    16-07-2012 15:54 עבור להודעה האחרונה
  5. Nicki Minaj - Starships

    Let's go to the beach, each Let's go get away They say, what they gonna say? Have a drink, clink, found the bud light Bad b-tches like me, is...

    • 3
    • 85
    16-07-2012 15:53 עבור להודעה האחרונה
  6. לועזי| Thrice - All The World Is Mad

    We are saints made of plaster, our laughter is canned; We are demons that hide in the mirror. But the blood on our hands paints a picture...

    • 3
    • 92
    16-07-2012 15:53 עבור להודעה האחרונה
  7. Alyssa Reid - Alone Again

    'Til now, I always got by on my own (Own) I never really cared until I met you (Till I met you) And now it chills me to the bone How do I get you...

    • 4
    • 121
    15-07-2012 12:13 עבור להודעה האחרונה
  8. המנגינה

    https://www.youtube.com/watch?v=jQnP-U9Uo_Y&feature=plcp אז זה ההתחלה של המנגינה , נתקעתי בלי מילים , אין לי מה להציע יותר.. ://

    • 1
    • 67
    14-07-2012 20:22 עבור להודעה האחרונה
  9. Avril Lavigne - Wish You Were Here

    I can be tough I can be strong But with you, it's not like that at all There's a girl who gives a shit behind this wall You've just...

    • 2
    • 123
    13-07-2012 21:42 עבור להודעה האחרונה
  10. Rihanna - You Da One

    You the one that I dream about all day You the one that I think about always You Are The One So I Make Sure I Behave! My love is your love,...

    • 2
    • 111
    13-07-2012 21:37 עבור להודעה האחרונה
  11. Abba - Money, Money, Money

    I work all night, I work all day, to pay the bills I have to pay Ain't it sad And still there never seems to be a single penny left for me ...

    • 1
    • 106
    13-07-2012 21:23 עבור להודעה האחרונה
  12. Michael Jackson - Smooth Criminal

    As He Came Into The Window It Was The Sound Of A Crescendo He Came Into Her Apartment He Left The Bloodstains On The Carpet She Ran...

    • 1
    • 76
    13-07-2012 21:21 עבור להודעה האחרונה
  13. The Script - Breakeven

    I'm still alive but I'm barely breathing Just prayed to a god that I don't believe in Cos I got tI'me while she got freedom Cos when a heart...

    • 1
    • 84
    13-07-2012 21:20 עבור להודעה האחרונה
  14. Britney Spears - Gimme More

    (It's Britney bitch!) (I see you…) (And I just want to dance with you) Every time they turn the lights down Just want to go...

    • 1
    • 75
    13-07-2012 21:19 עבור להודעה האחרונה
  15. Queen - Somebody To Love

    Can Anybody Find Me Somebody to love? Each morning i get up i die a little Can't barely stand on my feet Take a look in the mirror and cry ...

    • 1
    • 95
    13-07-2012 21:18 עבור להודעה האחרונה
  16. Rihanna - Cheers

    Cheers to the freakin weekend I drink to that, yeah yeah Oh let the jameson sink in I drink to that, yeah yeah Don't let the bastards get ya...

    • 1
    • 75
    13-07-2012 21:01 עבור להודעה האחרונה
  17. Rihanna - S&M

    Na na na Come on Na na na Come on Na na na na na Come on Na na na Come on Come on Come on

    • 1
    • 91
    13-07-2012 21:00 עבור להודעה האחרונה
  18. Rihanna - What's My Name? ft. Drake

    Ooh na na, what's my name Ooh na na, what's my name Ooh na na, what's my name Ooh na na, what's my name Ooh na na, what's my name ...

    • 1
    • 83
    13-07-2012 20:59 עבור להודעה האחרונה
  19. Rihanna - Disturbia

    What's wrong with me? Why do I feel like this? I'm going crazy now No more gas, in the red, can't even get it started Nothing heard,...

    • 1
    • 106
    13-07-2012 20:58 עבור להודעה האחרונה
  20. Lady Gaga - Paparazzi

    We are the crowd We're c-coming out Got my flash on it's true Need that picture of you It's so magical We'd be so fantastical ...

    • 1
    • 70
    13-07-2012 20:57 עבור להודעה האחרונה
  21. Lady Gaga - The Edge Of Glory

    There ain't a reason you and me should be alone Tonight, yeah, baby! (Tonight, yeah, baby!) And I got a reason that you're who should take me...

    • 1
    • 96
    13-07-2012 20:56 עבור להודעה האחרונה
  22. Lady Gaga - Telephone ft. Beyoncé

    Hello, hello, baby You called, I can't hear a thing. I have got no service in the club, you say, say Wha-Wha-What did you say, huh? ...

    • 1
    • 98
    13-07-2012 20:55 עבור להודעה האחרונה
  23. Owl City - Fireflie

    You would not believe your eyes If ten million fireflies Lit up the world as I fell asleep 'Cause they'd fill the open air And leave...

    • 1
    • 74
    13-07-2012 20:54 עבור להודעה האחרונה
  24. Bring me the horizon ft LIGHTS - Don't go השיר שיגרום לכם לבכות :(

    I was raised in the valley, there was shadows and death. Got out alive but with scars I can't forget. This kid back in school, subdued and shy. An...

    • 1
    • 109
    11-07-2012 18:12 עבור להודעה האחרונה
  25. Miley Cyrus - Party In The U.S.A.

    I hopped off the plane at LAX with a dream and my cardigan welcome to the land of fame excess (whoa), am I gonna fit in? Jumped in the...

    • 1
    • 71
    11-07-2012 18:10 עבור להודעה האחרונה

שרים קריוקי
ברוכים הבאים לפורום שרים קריוקי.הפורום נועד לפרסום ולבקשות של סרטוני קריוקי לשירים בכל השפות.גלישה נעימה!
מנהלי הפורום
וידאו
משחקים וטכנולוגיה
מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל בכיר » מנהל פורום » צוותי האתר » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner