• הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • לייקים
  • מחוברים כרגע
הרשמה לאתר הרשמה באמצעות facebook
שאלה|

מישהו פה ניסה פעם חיטוב דל פחמימה ?

  1. 21-07-2012 17:31 #1
    257
    3
    21-04-12
    בן
    היי ..
    האשכול הזה כמו שראיתם הוא למי שעשה חיטוב כזה..
    אני רוצה להתחיל את החיטוב ,ואני צריך דעות של אנשים שעשו אותו ..
    1.כמה גרם פחמימות אכלתם ביום ?
    2.עשיתם לפני תחילת החיטוב דל פחמימה הפסקה מחיטוב לשבוע ?הכוונה שבוע של נטרלי..
    3.תוך כמה זמן ראיתם תוצאות?
    4.איזה אימוני אירובי עשיתם ?
    5.עשיתם ימי העמסות ?
    תודה לעוזרים !!

  2. 21-07-2012 18:07 #2
    10,445
    563
    21-06-08
    בן
    1. 10-15 גרם ביום
    2. כן.
    3. ירדתי 2 קילו בשבוע כל שבוע.
    4. אינטרוולים של 40 דקות 4-5 פעמים בשבוע+2 אימונים כח.
    5. עשיתי את זה לתקופה מאד קצרה אז יצא לי קצת אבל צריך.
    ובכללי אני ממש לא ממליץ לך על החיטוב הזה! אני ירדתי במשקל, כן. אבל ירדתי גם בשריר. תעשה חיטוב רגיל תאמין לי עדיף... אני עכשיו עוד משקם את עצמי מהחיטוב הזה החזה שלי עוד לא חזר לעצמו, יד קדמית כמעט, גב כמעט, יד אחורית עוד לא, כתפיים ממש לא, ורגליים חזרתי. עזוב, באמת תעשה חיטוב רגיל...

    דדליפט 240
    סקוואט 250
    בנץ' פרס עם עצירה מלאה על החזה 125
    פרס 90
    Remember, always listen to your body. Unless your body says "Don't squat today"... Stupid body.
    אם אתם שולחים לי הודעה שקשורה לאימונים/תזונה ולא קראתם את המדריכים שלי אני פשוט הולך לסנן אתכם
    הלינקייה של הרצל https://www.fxp.co.il/showthread.php...#post137492187

  3. 21-07-2012 18:10 #3
    257
    3
    21-04-12
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי HertzelZeAch צפה בהודעה
    1. 10-15 גרם ביום
    2. כן.
    3. ירדתי 2 קילו בשבוע כל שבוע.
    4. אינטרוולים של 40 דקות 4-5 פעמים בשבוע+2 אימונים כח.
    5. עשיתי את זה לתקופה מאד קצרה אז יצא לי קצת אבל צריך.
    ובכללי אני ממש לא ממליץ לך על החיטוב הזה! אני ירדתי במשקל, כן. אבל ירדתי גם בשריר. תעשה חיטוב רגיל תאמין לי עדיף... אני עכשיו עוד משקם את עצמי מהחיטוב הזה החזה שלי עוד לא חזר לעצמו, יד קדמית כמעט, גב כמעט, יד אחורית עוד לא, כתפיים ממש לא, ורגליים חזרתי. עזוב, באמת תעשה חיטוב רגיל...
    אני בחיטוב רגיל 3 חודשים שמתוכם יצא לי חודשיים לעשות אירובי חזק ,וחודש אחד לא .. תזונה אני שומר בלי קשר ..
    אבל רואים תוצאות באמת שכן,פשוט נשאר עוד קצתת ממשש קצת ..בצדדים ומתחת לטבור >< זה משגע אותי
    חודש אחד דל פחמימה יספיק נראלי .. לא יודע אם לעשות או לא ><

  4. 21-07-2012 20:13 #4
    1,023
    45
    09-07-12
    Ariel
    בן
    בחיטוב תוכל בריא ורק כמה שאתה צריך ולא יותר מזה ואז גם בלי לחרוש את החדר כושר על ריצות אתה מוריד שומן

  5. 21-07-2012 21:09 #5
    10,445
    563
    21-06-08
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי AviBFMV צפה בהודעה
    אני בחיטוב רגיל 3 חודשים שמתוכם יצא לי חודשיים לעשות אירובי חזק ,וחודש אחד לא .. תזונה אני שומר בלי קשר ..
    אבל רואים תוצאות באמת שכן,פשוט נשאר עוד קצתת ממשש קצת ..בצדדים ומתחת לטבור >< זה משגע אותי
    חודש אחד דל פחמימה יספיק נראלי .. לא יודע אם לעשות או לא ><
    אני עשיתי את החיטוב הזה 3 שבועות... הורדתי 6 קילו ואני מניח שאיזה 2-3 מהם היו לי שריר... באמת שזה חבל ואתה תאבד שריר, אני לא ממליץ... תישאר חזק ותעשה חודשיים רגילים במקום החודש הזה, כי כל דבר נוסף שתוריד זה בערך מה שירד לי מהשריר לדעתי. ב3 שבועות אמורים להוריד 3 קילו בחיטוב טוב. אני הורדתי 6. לדעתי ה3 האלה באמת היו שריר. אולי טיפה פחות אבל זה לא שווה את זה.
    לפחות לא מהניסיון שלי יש סיבה שאומרים לך רק 500 קלוריות פחות ולא יותר מזה. תעזר בסבלנות ותמשיך

    דדליפט 240
    סקוואט 250
    בנץ' פרס עם עצירה מלאה על החזה 125
    פרס 90
    Remember, always listen to your body. Unless your body says "Don't squat today"... Stupid body.
    אם אתם שולחים לי הודעה שקשורה לאימונים/תזונה ולא קראתם את המדריכים שלי אני פשוט הולך לסנן אתכם
    הלינקייה של הרצל https://www.fxp.co.il/showthread.php...#post137492187

מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוותי האתר » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner