• הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • לייקים
  • מחוברים כרגע
הרשמה לאתר הרשמה באמצעות facebook
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תגיות: גולן טלקום, גולן
פרסום|

סיכום פגישה במשרדי גולן טלקום!

  1. 25-09-2012 12:57 #1
    9,167
    12
    31-01-10
    יובל ツ
    בן
    לאחר שנעלו לי את האשכול הקודם בגלל חוק, הנה אשכול חדש וחוקי למהדרין מן המהדרין
    חברי "תפוז - סלולרי" z1george, k-don הוזמנו לביקור במשרדי גולן טלקום ולפגישה אישית עם היזם מיכאל גולן.

    הפגישה נערכה ביום 23.9.12
    חברי הפורום העלו מספר סוגיות, בעיות והמלצות בפני נציגי החברה ומר מיכאל גולן.
    כפי שתראו, גולן טלקום בהתאם להצהרתה, מקפידה על שקיפות ובהתאם, הנ"ל קיבלו תשובות ישירות וברורות לסוגיות שהעלו
    הם הגיעו מוכנים עם מספר סוגיות שעלו בין דפי הפורום בארבעת החודשים האחרונים.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    שאלה:
    למה אני מחוייב באשראי לפני הצגת החשבונית?

    תשובה: החברה מודעת לבעייה ועד סוף דצמבר ינתן פתרון, כך שהחשבונית תוצג לפני ביצוע החיוב מדובר בחיוב כרטיס האשראי , לא ביחס בפועל ביום שנבחר על ידי הלקוח לחיוב החשבון בפועל.

    שאלה: מה עם סיכום של כמות דקות, הודעות וגלישה בחשבונית (כמו כן גם אחוזי הניצול בחבילת ה9.99)
    תשובה: עריכה: זמין כעת, אבל בלי מידע על גלישה.

    שאלה: למה אתם לא מציינים מספר פקס בחשבונית?
    חובה רגולטורית , לציין מספר פקס להתנתקות, על גבי החשבונית עצמה.
    תשובה: יטופל עד סוף נובמבר.

    שאלה: למה אין בירור מצב חשבון עדכני באתר ובמערכת הקולית?
    תשובה: זמין כעת.

    שאלה: מדוע אתם לא מגדירים מהו שימוש הוגן?
    תשובה: (החברה עומדת על דעתה שלא לפרסם מספר מדויק של דקות וכו', לא לפרסם את מחיר החריגה מהחבילה כפי שעושות כל החברות האחרות)
    גולן טלקום חוזרת ואומרת שמי שיעשה שימוש אישי ופרסונלי, לא צריכה להיות לו כל בעיה.
    כאשר מדברים על חריגה משימוש הוגן מדובר על קו שעובד 20 שעות ביום במשך כל ימי החודש, מכונת סמס, שימוש לטובת מרכזיה מסחרית וכדומה– אלו אינם שימוש הוגן ופרטי.

    שאלה: מה עם חסימת מכשיר לפי מספר IMEI?
    תשובה: זמין כעת.
    א. החברה תחסום שימוש במכשירים שנמצאים ברשימה השחורה (אליה מדווחים כל החברות ) יעבוד החל מאוקטובר/נובמבר.
    ב. החברה תאפשר רישום מס הIMEI לכל לקוח החפץ בכך , החל מחודש אוקטובר/נובמבר.
    ג. לקוח שיבצע את סעיף ב, יוכל כמובן גם לבצע את סעיף ג (גולן טלקום תדווח את המספר הסריאלי לרשימה השחורה הארצית).

    שאלה: מה עם חסימת שיחות יוצאות (הקטנת הנזק)?
    תשובה: לגבי סים שנגנב - גם בטלפון ולא רק באתר
    לטענת גולן, קיים מיום הקמת החברה.


    שאלה: מתי תפרסמו מספר חינם מסוג 1-800?
    תשובה: נמצא בשלבי סיום ויפורסם בקרוב.

    שאלה: האם יש אפשרות לקביעת תקרת חיוב בחבילה הקלה? (ילדים)
    תשובה: לא מעשי- יקר מאד ומורכב מבחינה טכנית - קיימת אלטרנטיבה בדמות חבילת ה99 שח.
    במילים אחרות - קחו את ה- 99 ₪ גם לילדכם .

    שאלה: מה עם אפשרות לאפשר שליחת MMS אך במקביל חסימת אינטרנט , שוב
    הורה שמעונין בשליטה על שימושי/חיובי ילדיו, קיים בחברות אחרות.

    תשובה: הנושא יבדק ובקרוב נקבל תשובה.

    שאלה: האם יש אפשרות לקביעת תקרת חיוב לשימושי חו"ל ומחיר שיחות מקומיות בחו"ל.
    תשובה: החברה מקבלת עדכון שימושים בהשהייה של מספר ימים מהמפעילה בחו"ל- לפיכך אינה יכולה להתחייב לעצור בנקודה מסוימת.
    לאחר טריגר מסוים הלקוח מחוייב ב100 שקלים ומקבל על כך הודעה מיידית בSMS. וכך במנות של 100 שח - שוב SMS
    החיוב בפועל נעשה בעת סגירת החשבונית לכן הלקוח יקבל זיכוי שנע עד 100 ש"ח בכל מקרה - באותה החשבונית.

    שאלה: מה עם פאנטון - (צליל המתנה מוסיקלי)?
    תשובה: יטופל בהמשך , אין מועד כרגע.

    שאלה: מתי יהיה סים כפול/לרכב?
    תשובה: ידוע, בטיפול, יהיה עד סוף דצמבר

    שאלה: מתי תהיה אפשרות להפניית שיחה - עקוב אחריי?
    תשובה: לא צפוי בזמן הקרוב. יש פוטנציאל של שימוש לרעה בשירות.

    שאלה: מדוע אין טופס דיווח תקלה באתר? - צריך להיות גם באתר ולא רק בפיסבוק. כעת יש גם ברוסית.
    תשובה: יטופל בזמן הקרוב.

    שאלה: מתי תהיה אפשרות לתשלום בהוראת קבע ולא רק בכרטיס אשראי?
    תשובה: ידוע, נמצא בטיפול מדובר בנושא עם השלכות רגולטוריות (מול בנק ישראל), זיהוי הלקוח, נדרש שגולן טלקום תקבל את אישור הבנק החתום,
    לאחר שהבנק בדק עם הלקוח שאכן חתם על ההרשאה ורק לאחר מכן , ניתן לפתוח את הלקוח לשיחות בפועל.
    חבר הפורום G gabi בתפוז סלולר מציין שלדעתו אין חובה חוקית לעבוד עם הוראת קבע.

    שאלה: מדוע חויבתי בגין הודעות SMS שנשלחו ב24 לחודש?
    (חשבונית שמעל 99 שח, שאינו נובע משירותי חול או שיחות פרמיום)
    הנושא עלה פעם בפרום "תפוז סלולרי"
    תשובה: גולן טלקום אינה מכירה מקרים כאלו. אם יש דוגמאות- הם יבדקו בהתאם.

    שאלה: מה עם קבלת סים חלופי במהירות האפשרית? כעת זמין.
    תשובה: לאחר אובדן - כרגע יש תלות בדואר ישראל, אין נקודת שירות פיזית והלקוח עשוי להמתין שבוע ויותר
    דואר ישראל זוכה לאחרונה להד שלילי בפורום צרכנות בתפוז.
    החברה עומדת להציע שירותי שליחות מיוחדת דרך חברה חיצונית (UPS), לטפל בדיוק בענין זה.
    יצא לפועל תוך מספר שבועות.

    שאלה: מה עם מינוי נציג "אדום" לפורום - לא בשלב זה.
    תשובה: החברה טוענת שיש מענה מהיר מאד בשירות הטלפוני הרגיל ובהודעות הפרטיות בפייסבוק וכי ניתן לדווח על התקלות באפליקציית התקלות בפייסבוק.

    שאלה: שיטת החיוב כפי שהיא - מראש.
    תשובה: כולל אי ביצוע ניתוק מיידי אלא משלמים עד סוף החבילה בכל מקרה.

    גולן אומרת בערך כך:
    (אני ורבים לא מסכימים עימה, ברמה העקרונית)
    מקבלים עד ה24 בחודש הראשון - בחינם.
    אין לנו בעיה שתפעילו ב26 לחודש וקבלו חודש חינם -תפדאל.
    בלי קשר - אנו אומרים זאת במפורש. מי שינתק ב31 או ב7 או 12 לחודש, ישלם את החבילה שלו (10 או 99 שח) עד ה24.
    אם הנושא לא ברור מאליו , אנו נדגיש את הנושא עוד יותר באתר וגם במכתב שנשלח למצטרפים.

    אני ומספרים אנשים נוספים מבקשים להדגיש לפרוטוקול שאנו לא מקבלים את עמדת החברה.
    לא ניתן להפעיל מסלול שבו לוקחים מראש פרטי כרטיס אשראי
    אם יש מצב שהחשבונית תיסגר ב300 או ב500 (ויש מצב, כי מאפשרים שירותי פרמיום, שיחות לחול,שיחות מחו"ל, גלישה בחו"ל ) ובמקביל להצהיר על 99 ש"ח פיקס.
    אנו חושבים במדובר בפוסטפייד, אבל משולם מראש, קדימה, איך שתקראו לזה. כי פרפייד אמיתי אתה משלם 100 שקל, טוען וזהו- אין סיכוי שתשלם מעבר לאותם 100 שקלים
    יתכן שמדובר בהבדלים תרבותיים, יתכן שכל העם טועה וגולן צודקת. השאלה שאנו שואלים אם גולן רוצה להיות צודקת או רוצה מעט לקוחות שמתלוננים או לא מבינים
    שנינו חושבים שהשיטה הקיימת פוגעת בגולן בסופו של דבר, ותפגע הרבה יותר בעתיד, כשיהיו לה מאות אלפי מנויים וגם יותר מתנתקים
    (תמיד יש כאלה שעוזבים והם עושים הרבה רעש , שמשפיע על סביבתם).

    לסיום:
    בסעיף האחרון אני לא מסכים עם העמדה שהחברה הציגה.
    הם התכוננו עם השאלות כמה ימים מראש והם לא הועברו לגולן טלקום מראש.
    מר גולן בעצמו, השיב ביושר ושקיפות לכל הדברים שהעלינו כצרכנים.

    תודות:
    חברת גולן טלקום
    מר מיכאל גולן

    מקור:
    קרדיט לאתר אחר.


    מנהלים בבקשה אל תמחקו!
    השקעתי על זה כמעט שעה וחצי מחיי.


    נערך בתאריך 5.10.12 לאור שירותים שהחברה השיקה.
    נערך לאחרונה על ידי YuvalTelecom, 05-10-2012 בשעה 10:52
    סיכום פגישה במשרדי גולן טלקום!

    -------
    yuvalg72->YuvalMobile->YuvalTelecom

    -------
    בשנתיים האחרונות אני וחבריי לכיתה עובדים על פרויקט בתחום הכבאות.
    אני אשמח אם תעשו לייק לדף הפייסבוק של הפרויקט, תודה מראש
    https://www.fb.com/fermis.israel



  2. 25-09-2012 13:16 #2
    17,522
    663
    29-01-07
    טופז
    בן
    תודה רבה על הפירסום מחדש, שניתי עוד כמה נגיעות קלות באשכול על מנת שהוא יהיה חוקי וכשר למהדרין.


  3. 25-09-2012 13:58 #3
    29,040
    25
    25-02-11
    אבי
    IBlackMamba מנותק "את האלוקים ירא ואת מצוותיו שמור כי זה כל האדם"
    בן
    תודה על הפרסום.


  4. 25-09-2012 14:34 #4
    9,167
    12
    31-01-10
    יובל ツ
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי TopTop צפה בהודעה
    תודה רבה על הפירסום מחדש, שניתי עוד כמה נגיעות קלות באשכול על מנת שהוא יהיה חוקי וכשר למהדרין.

    ציטוט פורסם במקור על ידי IBlackMamba צפה בהודעה
    תודה על הפרסום.
    תודה רבה
    סיכום פגישה במשרדי גולן טלקום!

    -------
    yuvalg72->YuvalMobile->YuvalTelecom

    -------
    בשנתיים האחרונות אני וחבריי לכיתה עובדים על פרויקט בתחום הכבאות.
    אני אשמח אם תעשו לייק לדף הפייסבוק של הפרויקט, תודה מראש
    https://www.fb.com/fermis.israel



  5. 25-09-2012 18:11 #5
    19,143
    812
    18-09-10
    מקס
    mobilePhone מחובר מנהל פורום חומרה כללי ומודינג
    בן
    תודה על הפרסום והכשרות

    לשעבר

  6. 25-09-2012 20:10 #6
    5,804
    15
    26-07-11
    פרטי!
    בן
    תודה רבה! עזר לי מאוד אישית

  7. 26-09-2012 19:00 #7
    9,167
    12
    31-01-10
    יובל ツ
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי mobilePhone צפה בהודעה
    תודה על הפרסום והכשרות


    ציטוט פורסם במקור על ידי idosagi1 צפה בהודעה
    תודה רבה! עזר לי מאוד אישית
    בכיף
    סיכום פגישה במשרדי גולן טלקום!

    -------
    yuvalg72->YuvalMobile->YuvalTelecom

    -------
    בשנתיים האחרונות אני וחבריי לכיתה עובדים על פרויקט בתחום הכבאות.
    אני אשמח אם תעשו לייק לדף הפייסבוק של הפרויקט, תודה מראש
    https://www.fb.com/fermis.israel



  8. 26-09-2012 19:21 #8
    4,838
    22
    29-10-10
    גיא ツ
    בן
    תודה על הפרסום

    המנכ"ל בין הטובים שראיתי והחברה מעולה!

  9. 26-09-2012 19:23 #9
    9,167
    12
    31-01-10
    יובל ツ
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי Gv5_22 צפה בהודעה
    תודה על הפרסום

    המנכ"ל בין הטובים שראיתי והחברה מעולה!
    על לא דבר
    וזה שהוא נפגש עם לקוחות רגילים נותן לי עוד כמה נקודות אצלו..
    סיכום פגישה במשרדי גולן טלקום!

    -------
    yuvalg72->YuvalMobile->YuvalTelecom

    -------
    בשנתיים האחרונות אני וחבריי לכיתה עובדים על פרויקט בתחום הכבאות.
    אני אשמח אם תעשו לייק לדף הפייסבוק של הפרויקט, תודה מראש
    https://www.fb.com/fermis.israel



  10. 26-09-2012 20:40 #10
    33,825
    799
    11-08-07
    אור
    בן
    תודה על המידע, אני מנוי בגולן טלקום עוד מימיה הראשונים, ואולי קצת בעיות קליטה / אינטרנט איטי, אבל אני מאוד מרוצה! (משתמש במסלול ה 9.99 , כרגע לא רואה צורך בללא הגבלה)


  11. 26-09-2012 20:48 #11
    9,167
    12
    31-01-10
    יובל ツ
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי or756 צפה בהודעה
    תודה על המידע, אני מנוי בגולן טלקום עוד מימיה הראשונים, ואולי קצת בעיות קליטה / אינטרנט איטי, אבל אני מאוד מרוצה! (משתמש במסלול ה 9.99 , כרגע לא רואה צורך בללא הגבלה)
    גם אני
    אני מה- 28.5 וגם אני במסלול 9.99
    סיכום פגישה במשרדי גולן טלקום!

    -------
    yuvalg72->YuvalMobile->YuvalTelecom

    -------
    בשנתיים האחרונות אני וחבריי לכיתה עובדים על פרויקט בתחום הכבאות.
    אני אשמח אם תעשו לייק לדף הפייסבוק של הפרויקט, תודה מראש
    https://www.fb.com/fermis.israel



  12. 26-09-2012 20:52 #12
    33,825
    799
    11-08-07
    אור
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי yuvalg72 צפה בהודעה
    גם אני
    אני מה- 28.5 וגם אני במסלול 9.99


    יש לי שאלה - מדוע החברה לא תומכת בהודעות מערכת?

    אני אסביר, להמון חברות (Gmail,Facebook וכו') יש ממשק אבטחה כזה שאתה מקבל SMS עם קוד שמודיע לך ברגע שמישהו מנסה להתחבר לחשבון, ואם זה אתה אז עליך להכניס את הקוד לפאנל ההתחברות כדי לוודא שאתה הבעלים.

    זה דבר מעולה, שעבד לי כאשר עוד הייתי מנוי אצל אורנג', אבל אצל גולן משום מה אני לא מקבל את ההודעות הללו ..


  13. 26-09-2012 20:53 #13
    9,167
    12
    31-01-10
    יובל ツ
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי or756 צפה בהודעה


    יש לי שאלה - מדוע החברה לא תומכת בהודעות מערכת?

    אני אסביר, להמון חברות (Gmail,Facebook וכו') יש ממשק אבטחה כזה שאתה מקבל SMS עם קוד שמודיע לך ברגע שמישהו מנסה להתחבר לחשבון, ואם זה אתה אז עליך להכניס את הקוד לפאנל ההתחברות כדי לוודא שאתה הבעלים.

    זה דבר מעולה, שעבד לי כאשר עוד הייתי מנוי אצל אורנג', אבל אצל גולן משום מה אני לא מקבל את ההודעות הללו ..
    אשאל בשבילך בפורום אחר ..
    שלח לי מחר הודעה פרטית ובלי נדר אחזיר לך תשובה
    נערך לאחרונה על ידי YuvalTelecom, 26-09-2012 בשעה 21:28
    סיכום פגישה במשרדי גולן טלקום!

    -------
    yuvalg72->YuvalMobile->YuvalTelecom

    -------
    בשנתיים האחרונות אני וחבריי לכיתה עובדים על פרויקט בתחום הכבאות.
    אני אשמח אם תעשו לייק לדף הפייסבוק של הפרויקט, תודה מראש
    https://www.fb.com/fermis.israel



  14. 26-09-2012 21:25 #14
    4,838
    22
    29-10-10
    גיא ツ
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי yuvalg72 צפה בהודעה
    אשאל בשבילך בפורום אחר..
    שלח לי מחר הודעה פרטית ובלי נדר אחזיר לך תשובה

    קיבלת אזהרה אדומה, פרסום קהילת פורומים מתחרה!
    נערך לאחרונה על ידי _MultiTouch_, 26-09-2012 בשעה 21:32

  15. 26-09-2012 21:26 #15
    9,167
    12
    31-01-10
    יובל ツ
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי Gv5_22 צפה בהודעה
    קיבלת אזהרה אדומה, פרסום קהילת פורומים מתחרה!
    סליחה.. בטעות
    סיכום פגישה במשרדי גולן טלקום!

    -------
    yuvalg72->YuvalMobile->YuvalTelecom

    -------
    בשנתיים האחרונות אני וחבריי לכיתה עובדים על פרויקט בתחום הכבאות.
    אני אשמח אם תעשו לייק לדף הפייסבוק של הפרויקט, תודה מראש
    https://www.fb.com/fermis.israel



עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוותי האתר » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner