• הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • לייקים
  • מחוברים כרגע
הרשמה לאתר הרשמה באמצעות facebook
שאלה|

מה זה אלטרנטור ?..

  1. 14-05-2009 00:22 #1
    3,686
    26
    15-05-08
    בן
    מה התפקיד של האלטרנטור ?. מזה בכלל אפשר תמונה של זה ?..
    כמה עולה היום רצועת תיזמון (טיימינג) בערך ?..

    ומזה קרבורטור? מה התפקיד של זה ואם אפשר גם תמונה

    תודה רבה תמיד כיף ללמוד משהו חדש
    מה זה אלטרנטור ?..



    מה זה אלטרנטור ?..

  2. 14-05-2009 00:27 #2
    3,209
    6
    11-06-08
    דרור
    בן
    אלטרנטור זה מנוע שבעזרת סיבובים הוא רץ ביחד עם הרצועת טיימינג, שרצה ביחד עם המנוע (אחרי הכל המנוע מתפעל את הכל)
    ומטעין את המצבר שנותן חשמל לרכב.

    כלומר, זה שומר שהמצבר לא יגמר במהלך הנסיעה, ולכן כאשר משאירית אורות או דברים כאלה דולקים במשך זמן מסויים כשהרכב לא מותנע, הולך המצבר משום שהוא מתרוקן.
    וכאשר הרכב מותנע, האלטרנטור עובד ומטעין את המצבר.
    זה הסבר שיטחי! :] מקווה שהבנת

    רצועת טיימינג זו הרצועה הזאת שרצה על המנוע, אלטרנטור.
    בעלים גאה של בייבי פרארי


  3. 14-05-2009 00:28 #3
    3,686
    26
    15-05-08
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי ShotDown צפה בהודעה
    אלטרנטור זה מנוע שבעזרת סיבובים הוא רץ ביחד עם הרצועת טיימינג, שרצה ביחד עם המנוע (אחרי הכל המנוע מתפעל את הכל)
    ומטעין את המצבר שנותן חשמל לרכב.

    כלומר, זה שומר שהמצבר לא יגמר במהלך הנסיעה, ולכן כאשר משאירית אורות או דברים כאלה דולקים במשך זמן מסויים כשהרכב לא מותנע, הולך המצבר משום שהוא מתרוקן.
    וכאשר הרכב מותנע, האלטרנטור עובד ומטעין את המצבר.
    זה הסבר שיטחי! :] מקווה שהבנת

    רצועת טיימינג זו הרצועה הזאת שרצה על המנוע, אלטרנטור.

    כמה עולה בערך רצועת טיימינג ?. שמעתי פעם שמשהו בסיביבות האלפיים שקל זה נכון ?..
    מה זה אלטרנטור ?..



    מה זה אלטרנטור ?..

  4. 14-05-2009 00:40 #4
    3,209
    6
    11-06-08
    דרור
    בן
    המחירים משתנים ממקום למקום,
    יש מקום יביא לך בכמה מאות יש מקום יקרע אותך בכמה אלפים.
    בעלים גאה של בייבי פרארי


  5. 14-05-2009 07:43 #5
    5,801
    7
    09-07-07
    שניר
    בן
    דרור נתן הסבר מעולה לאלטרנטור.

    מה שעולה אלפיים שקל זה לא הרצועה. הרצועה עצמה עולה כ50 שקל. הטיפול טיימינג זה הטיפול היקר. מכוונים את המנוע מחדש (כיוון זמן פתיחת שסתומים,מעלות הצתה וכו')

    לגבי השאלה השניה הקרבורטור- זה החלק שהיה מותקן על סעפת היניקה והוא היה אחראי להכין את התערובת של האויר והדלק, היחס כמות וכו' השתמשו בו עד שנת 93-95.
    אחרי זה עברו להשתמש בטכנולוגית ההזרקת דלק. בהתחלה הזרקה חד נקודתית- זה מזרק בודד שהיה מותקן על המצערת והוא מזריק דלק לפי כמות האויר.

    מאוחר יותר עברו להשתמש בהזרקה רב נקודתית- לכל צילינדר יש מזרק משלו שמזריק דלק לשסתום היניקה.

    לאחר כמה שנים עברו להזרקה רב נקודתית ישירה- אותו עיקרון של הזרקה רב נקודתית,
    רק שבמקום להזריק לשסתום, הם מזריקים ישירות לבוכנה, בטכנולוגיה זאת משתמשים עד היום

    NISSAN GT-R


    TWIN TURBO V6 3800CC-545 HP 6400RPM -0-100 3.5 SEC-TOP SPEED 320 KPH
    6-SPEED DUAL CLUCH AUTOMATIC WITH MANUAL CONTROL

    *****


  6. 14-05-2009 12:40 #6
    3,686
    26
    15-05-08
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי snir9999 צפה בהודעה
    דרור נתן הסבר מעולה לאלטרנטור.

    מה שעולה אלפיים שקל זה לא הרצועה. הרצועה עצמה עולה כ50 שקל. הטיפול טיימינג זה הטיפול היקר. מכוונים את המנוע מחדש (כיוון זמן פתיחת שסתומים,מעלות הצתה וכו')

    לגבי השאלה השניה הקרבורטור- זה החלק שהיה מותקן על סעפת היניקה והוא היה אחראי להכין את התערובת של האויר והדלק, היחס כמות וכו' השתמשו בו עד שנת 93-95.
    אחרי זה עברו להשתמש בטכנולוגית ההזרקת דלק. בהתחלה הזרקה חד נקודתית- זה מזרק בודד שהיה מותקן על המצערת והוא מזריק דלק לפי כמות האויר.

    מאוחר יותר עברו להשתמש בהזרקה רב נקודתית- לכל צילינדר יש מזרק משלו שמזריק דלק לשסתום היניקה.

    לאחר כמה שנים עברו להזרקה רב נקודתית ישירה- אותו עיקרון של הזרקה רב נקודתית,
    רק שבמקום להזריק לשסתום, הם מזריקים ישירות לבוכנה, בטכנולוגיה זאת משתמשים עד היום

    חחח' תודה על השיעור היסטוריה
    מה זה אלטרנטור ?..



    מה זה אלטרנטור ?..

  7. 14-05-2009 13:18 #7
    5,801
    7
    09-07-07
    שניר
    בן
    בכיף

    NISSAN GT-R


    TWIN TURBO V6 3800CC-545 HP 6400RPM -0-100 3.5 SEC-TOP SPEED 320 KPH
    6-SPEED DUAL CLUCH AUTOMATIC WITH MANUAL CONTROL

    *****


  8. 14-05-2009 14:22 #8
    1,438
    5
    26-05-07
    אגב גם לי יש שאלה בנושא, מה קורה כאשר הרכב עומד כשהמנוע עובד על ניוטראל, איך המצבר ניטען במצב הזה?

  9. 14-05-2009 16:05 #9
    5,801
    7
    09-07-07
    שניר
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי Hybrider צפה בהודעה
    אגב גם לי יש שאלה בנושא, מה קורה כאשר הרכב עומד כשהמנוע עובד על ניוטראל, איך המצבר ניטען במצב הזה?
    מזאת אומרת? גם בניוטרל המנוע מסתובב ומטעין את האלטרנטור. כל עוד המנוע מותנע, הוא מסתובב. לא משנה אם אתה בהילוך או ניוטרל. הבנת?

    NISSAN GT-R


    TWIN TURBO V6 3800CC-545 HP 6400RPM -0-100 3.5 SEC-TOP SPEED 320 KPH
    6-SPEED DUAL CLUCH AUTOMATIC WITH MANUAL CONTROL

    *****


  10. 14-05-2009 17:35 #10
    56
    16-04-08
    בן
    סתם שאלה כללית שאני לא בטוח מה התשובה...
    אם אני עומד על ניוטרל, זה שורף דלק?
    ואם כן אז בטח ממש גרושים או שמספיק...?

  11. 14-05-2009 17:48 #11
    3,627
    357
    23-06-08
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי ashtongue צפה בהודעה
    סתם שאלה כללית שאני לא בטוח מה התשובה...
    אם אני עומד על ניוטרל, זה שורף דלק?
    ואם כן אז בטח ממש גרושים או שמספיק...?
    כל עוד המנוע עובד הוא תמיד ישרוף דלק.. בטח שגם בניוטרל הוא ישרוף וכשהמנוע עומד בניוטרל הוא לא שורף הרבה דלק אבל זה תלוי כבר ברכב ובכמה טורים הוא עומד על סרק.. יש גם רכבים שבקושי זזים שהטורים שלהם יחסית נמוכים בסרק ובגלל זה הם לא צורכים הרבה דלק בניוטרל.. לעומת זאת מכוניות פורמולה 1(סתם בתור דוגמא.. לא שיש כאלה בפס ייצור לקהל הרחב ) עומדות בערך על 4000 סל"ד בסרק.. ובגלל זה הם שותות דלק כמו שצ'כים שותים בירה

  12. 14-05-2009 19:39 #12
    1,438
    5
    26-05-07
    ציטוט פורסם במקור על ידי JLC צפה בהודעה
    כל עוד המנוע עובד הוא תמיד ישרוף דלק.. בטח שגם בניוטרל הוא ישרוף וכשהמנוע עומד בניוטרל הוא לא שורף הרבה דלק אבל זה תלוי כבר ברכב ובכמה טורים הוא עומד על סרק.. יש גם רכבים שבקושי זזים שהטורים שלהם יחסית נמוכים בסרק ובגלל זה הם לא צורכים הרבה דלק בניוטרל.. לעומת זאת מכוניות פורמולה 1(סתם בתור דוגמא.. לא שיש כאלה בפס ייצור לקהל הרחב ) עומדות בערך על 4000 סל"ד בסרק.. ובגלל זה הם שותות דלק כמו שצ'כים שותים בירה

    חחח אהבתי את הדימוי, ומה לגבי מנועים בנפחים 1400\1600?

  13. 14-05-2009 22:03 #13
    5,801
    7
    09-07-07
    שניר
    בן
    זה לא משנה. כולם בסרק מסתובבים ב1000 סל"ד.
    רק מנועי פורמולה על סרק מסתובבים ב3500 סל"ד, וזה גם לא כל הפורמולות.

    NISSAN GT-R


    TWIN TURBO V6 3800CC-545 HP 6400RPM -0-100 3.5 SEC-TOP SPEED 320 KPH
    6-SPEED DUAL CLUCH AUTOMATIC WITH MANUAL CONTROL

    *****


  14. 14-05-2009 23:28 #14
    11,363
    18
    08-06-07
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי Hybrider צפה בהודעה
    חחח אהבתי את הדימוי, ומה לגבי מנועים בנפחים 1400\1600?
    מעט מאוד דלק. אתה תעמוד הרבה מאוד זמן עד שהוא יגמר לך... אבל בכל זאת, אם אתה עוצר הרבה זה מצטבר. לכן עדיף לכבות את המנוע אם אתה עוצר להרבה זמן ולא חייב את המזגן.

מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוותי האתר » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner