• הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • לייקים
  • מחוברים כרגע
הרשמה לאתר הרשמה באמצעות facebook
שאלה|

מזה ILS?

  1. 18-10-2009 16:40 #1
    3,938
    4
    12-02-07
    בן
    כותרת... מה זה עושה? ואיך לומדים את זה?
    מזה ILS?

  2. 18-10-2009 16:42 #2
    16,522
    318
    12-05-08
    בן
    ILS = Insturment landing system
    מערכת נחיתת מכשירים
    המטוס מנחית את עצמו / מתיישר מול המסלול / מנמיך גובה בעזרת המערכות שלו
    ומדריכים
    Thank you Jack Daniel's Old Number Seven


  3. 18-10-2009 16:46 #3
    3,938
    4
    12-02-07
    בן
    מישהו יכול להביא לי מדריך איך אני משתמש במערכת הזאת?
    מזה ILS?

  4. 18-10-2009 16:56 #4
    1,817
    28-05-07
    אפשר גם להשתמש בה בצורה ידנית לא חייב אוטומט.

  5. 18-10-2009 17:12 #5
    17,312
    5
    20-01-08
    אהרון
    בן
    יש ביוטוב מלא מדריכים.
    תכתוב: ILS APRROACH GUIDE





  6. 18-10-2009 17:14 #6
    16,522
    318
    12-05-08
    בן
    אני למדתי מהסרטון הזה: http://www.flightsimulatorguide.com/...ls.php?file=13
    (אני עושה את זה קצת יותר שונה אבל זה אחלה מדריך)
    Thank you Jack Daniel's Old Number Seven


  7. 18-10-2009 17:17 #7
    252
    28-01-07
    ציטוט פורסם במקור על ידי Concorde צפה בהודעה
    ILS = Insturment landing system
    מערכת נחיתת מכשירים
    המטוס מנחית את עצמו / מתיישר מול המסלול / מנמיך גובה בעזרת המערכות שלו
    ומדריכים

    לא נכון.

    מערכת גישת מכשירים, היא מאפשר לך לבצע גישה למסלול מסוים בלי לראות כלום מהחלון אלא רק דרך המכשירים במטוס, עד לנקודה כלשהי שנקראת מינימה, שבה אתה חייב לראות את המסלול, ככל שהגישה מדויקת יותר המינימה נמצאת בגובה נמוך יותר [יותר קרוב למסלול], בחלק מהגישות ניתן גם לבצע נחיתה ב0 ראות, בלי לראות את המסעל לנגיעה [כמעט ולא קיים] או לבצע נחיתה אוטומטית בעזרת מערכות שמותאמות לזה במטוס.

    לקשר בין מערכת גישת המכשירים והטייס האוטומטי זאת טעות.

    אני למדתי מהסרטון הזה: http://www.flightsimulatorguide.com/...ls.php?file=13
    (אני עושה את זה קצת יותר שונה אבל זה אחלה מדריך)

    ניתן ללמוד מהמדריך הזה הרבה מאוד שטויות ...

  8. 18-10-2009 17:19 #8
    16,522
    318
    12-05-08
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי roven צפה בהודעה
    לא נכון.

    מערכת גישת מכשירים, היא מאפשר לך לבצע גישה למסלול מסוים בלי לראות כלום מהחלון אלא רק דרך המכשירים במטוס, עד לנקודה כלשהי שנקראת מינימה, שבה אתה חייב לראות את המסלול, ככל שהגישה מדויקת יותר המינימה נמצאת בגובה נמוך יותר [יותר קרוב למסלול], בחלק מהגישות ניתן גם לבצע נחיתה ב0 ראות, בלי לראות את המסעל לנגיעה [כמעט ולא קיים] או לבצע נחיתה אוטומטית בעזרת מערכות שמותאמות לזה במטוס.

    לקשר בין מערכת גישת המכשירים והטייס האוטומטי זאת טעות.
    בCAT 3 המטוס מנחית את עצמו..
    Thank you Jack Daniel's Old Number Seven


  9. 18-10-2009 17:23 #9
    252
    28-01-07
    ציטוט פורסם במקור על ידי Concorde צפה בהודעה
    בCAT 3 המטוס מנחית את עצמו..
    אתה כנראה לא מבין, ניתן לבצע CATIII גם באופן ידני לחלוטין ! הטייס האוטומטי מנחית את המטוס פשוט על ידיד עקיבה על מכשירי ההטסה, מה שגם הטייס יכול לעשות, למרות זאת נהלי החברות בעולם הם לתת לטייס האוטומטי להנחית.

    בקיצור, אם אתה לא יודע, אל תספר שטויות [בלי להעליב].

  10. 18-10-2009 21:25 #10
    162
    26-09-09
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי roven צפה בהודעה
    אתה כנראה לא מבין, ניתן לבצע CATIII גם באופן ידני לחלוטין ! הטייס האוטומטי מנחית את המטוס פשוט על ידיד עקיבה על מכשירי ההטסה, מה שגם הטייס יכול לעשות, למרות זאת נהלי החברות בעולם הם לתת לטייס האוטומטי להנחית.

    בקיצור, אם אתה לא יודע, אל תספר שטויות [בלי להעליב].
    הנהלים זה שרק אם יש גשם חזק סופות ראות לא טובה ושטויות כאלה אז זה טייס אוטמטי.אבל אם זה ראות טובה תמיד עדיף שהטייס ינחת ידני.

  11. 18-10-2009 22:04 #11
    1,817
    28-05-07
    ציטוט פורסם במקור על ידי BeLuGa צפה בהודעה
    הנהלים זה שרק אם יש גשם חזק סופות ראות לא טובה ושטויות כאלה אז זה טייס אוטמטי.אבל אם זה ראות טובה תמיד עדיף שהטייס ינחת ידני.
    ממתי גשם חזק , סופות וראות גרועה זה "שטויות"?

  12. 18-10-2009 22:52 #12
    3,372
    28-06-07
    יואב
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי BeLuGa צפה בהודעה
    הנהלים זה שרק אם יש גשם חזק סופות ראות לא טובה ושטויות כאלה אז זה טייס אוטמטי.אבל אם זה ראות טובה תמיד עדיף שהטייס ינחת ידני.
    לא תמיד. ב 99% מהמקרים הטייס האוטומטיי יתקן בהרבה יותר דיוק מאשר טייס אנושי. אז גם אם אין סופות הוריקן מעל המסלול, הטייס האוטומטי יבצע את הגישה הרבה יותר מדיוק.

  13. 19-10-2009 14:33 #13
    252
    28-01-07
    לגבי רוחות, ישנה מגבלה דיי צרה בביצוע נחיתה אוטומטית עם ה737 ועם רוב המטוסים הכבדים של רוחות צד,לכן לפעמים בלתי אפשרי לבצע את הנחיתה אוטומטית.

    לגבי הגישה עצמה, הטייס האוטומטי יודע לבצע את הגישה כמו שצריך בצורה מצויינת לרוב, גם טייס מיונן יכול לעשות את הכישה ברמת דיוק קרובה לשל הטייס האוטומטי.

מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוותי האתר » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner