• הודעות
  • אשכולות
  • רשומים
  • לייקים
  • מחוברים כרגע
הרשמה לאתר הרשמה באמצעות facebook
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
שאלה|

פולסווגן

  1. 12-02-2012 18:01 #1
    1,377
    3
    15-05-07
    בן
    איך האמינות של הרכבים שלהם ?
    לפי מה שהבנתי החברה כן אמינה ויש לה רכבים טובים
    אבל בדקתי מבחן דרכים בוואלה של פולסווגן ג'טה והרבה מגיבים אמרו שהרכב לא שווה תמחיר, איכות חומרים ירודה ,יש בעיות בגיר, וכו ושבגלל זה נותנים אחריות רק לשנתיים..
    [ http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1874149 ]

    זה נכון שהם באמת לא אמינים ויש בעיות ברכבים שלהם ?

  2. 12-02-2012 18:30 #2
    4,548
    444
    31-07-07
    הג'טה החדשה באמת מאכזבת, גם הגיר DSG מאוד מאוד בעייתי כאן בארץ
    אם אתה לא נעול עדיף לבדוק עוד אופציות

    חתימה זו לא נועדה לפגוע, להעליב, לצחוק או להקטין אף אחד, אלא הבעת דעה.

  3. 12-02-2012 18:41 #3
    1,377
    3
    15-05-07
    בן
    אז אם אני ילך על גרמני עדיף שזה לא יהיה פולסווגן ?

  4. 12-02-2012 18:41 #4
    15,299
    25
    18-06-07
    בן
    כיוון שהיא יקרה מידי ביחס לתמורה... הרבה אנשים נגד הDSG, אבל כמובן שיש גם כאלה שבעד הDSG ואני ביניהם. הג'טה עצמה יקרה ולא שווה את המחיר שלה, אבל זה לא אומר שצריך לפסול את מנועי הTSI והגיר הנ"ל, אלא פשוט לחפש דברים אחרים כמו לאון לדוגמא.

  5. 12-02-2012 20:11 #5
    5,458
    2
    28-11-08
    MaoR ツ
    בן
    לנו יש ג'טה 2007 מנוע FSI 2.0 קטלניתתתתת

  6. 12-02-2012 22:05 #6
    26,259
    545
    16-02-09
    דור
    DoRShT מנותק כתב מולטימדיה בצוות תוכן ומנהל פורומים פסיכומטרי, לימודי נהיגה ותיאוריה ומוטוריקה ורכב
    בן
    תלוי איזה מנועים, איזה גירים, איזה רכב...

    אני באופן אישי לא מתרשם מהם יותר מדי כמו שהרוב תופסים מהם בפורום,
    ראיתי רכבים חדשים עם פלסטיקים מקרקשים ומרעישים (הסרטון יגיעו בקרוב לכל חסרי האמונה),
    אצלנו הייתה פולו עם הרבה תקלות חשמל ושמעתי מבעלי פולו משנתונים מתקדמים על בעיות דומות.
    גירים אוטומטיים וDSG הם לא הצד החזק של פולקסווגן,
    לעומת זאת מנועי הבנזין והדיזל והגירים הידניים מראים אמינות גבוהה.

    ציוד צילום:
    Nikon D7100, Tamron 17-50 2.8, Sigma 10-20, Nikon 35 2, Sigma 70-200 2.8 OS HSM, Nikon 70-210 4-5.6, Metz 50AF1
    סמארטפון:
    Sony Xperia Z2

  7. 13-02-2012 11:22 #7
    247
    5
    16-06-11
    חיים
    בן
    הג'טה משויכת אמנם לקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות אבל מציגה נתונים של מנהלים קטנה / משפחתיות מלאות ושם היא מתחרה עם מחיר מצוין. רמת האבזור שלה גבוהה ומי שמחפש מכונית שנראיית הרבה יותר ממה שהיא עולה אז הג'טה היא בהחלט כזו.
    בעיית הDSG היא שטות והגיע הזמן להגיד את זה בקול רם. אחרי שכל המספרים פורסמו והאבק שקע נשאר סיפור של כמה מאות תיבות תקולות מתוך כמה עשרות אלפים שנמכרו בארץ וזה אומר אחוז חד סיפרתי. מי שנפל על גיר תקול זה בהחלט מבאס אבל היצרן שיפר את הגיר וכיום התיבות החדשות כבר משודרגות ומי שיש לו תיבה קודמת מחליפים לו ללא עלות את המצמדים, מעדכנים את המתוכנה ומאריכים לו את האחריות ל-5 שנים על הגיר או 150,000 ק"מ שזה המון. לכשעצמו, מי שנוהג על הDSG יודע שמדובר בגיר מעולה שעובד מהר וחלק וחוסך דלק. מנועי הTSI מן הסתם מוכיחים את עצמם וכל מילה מיותרת לגבי הביצועים שלהם.
    תמיד יהיו כאן כאלה שאיך שהם שומעים צ'מפיון או DSG הם ישר קופצים, רבים מהם כלל לא זכו לנהוג בכזה אבל בתגובות הם מובילים. עובדה שכולם עכשיו מתחילים לחכות את פולקסווגן עם מצמדים כפולים ומנועי טורבו קטנים. למה, כי זה לא טוב?!

  8. 13-02-2012 11:31 #8
    26,259
    545
    16-02-09
    דור
    DoRShT מנותק כתב מולטימדיה בצוות תוכן ומנהל פורומים פסיכומטרי, לימודי נהיגה ותיאוריה ומוטוריקה ורכב
    בן
    היא לא שטות ולא נעליים,
    למה אתה חושב שפולקסווגן פתאום החליטו להאריך את האחריות והאינטרנט מפוצץ בתגובות מהארץ ומהעולם על אנשים שסובלים מהDSG והחליפו גיר אחריי ק"מ מצחיק וזעום ביותר?
    הם יודעים בעצמם שהגיר שלהם בעייתי.
    והם אף פעם לא היו חזקים בגירים אוטומטיים, גם הגירים האוטומטיים שהיו בעבר לא הראו אמינות גבוהה במיוחד.

    ציוד צילום:
    Nikon D7100, Tamron 17-50 2.8, Sigma 10-20, Nikon 35 2, Sigma 70-200 2.8 OS HSM, Nikon 70-210 4-5.6, Metz 50AF1
    סמארטפון:
    Sony Xperia Z2

  9. 13-02-2012 14:44 #9
    1,948
    10-08-09
    orel
    בן
    סופרסוניק אתה פשוט צודק בכל מילה שלך! שאלה לי אליך אבל, אתה אותו סופרסוניק שהיה פה בעבר?( רק כינוי קצת שונה אבל עדיין סופרסוניק) אם אני לא טועה היה לו (או לך בעצם) רומסטר?

  10. 13-02-2012 15:06 #10
    17,826
    9
    14-05-09
    בן
    הג'טה החדשה אחלה רכב אבל זה חוצפה שהם דורשים עליה 138,00 ש"ח
    שעל הדור הקודם הם היו דורשים 18 אלף פחות זה מאד לא מצדיק את המחיר





  11. 13-02-2012 15:06 #11
    1,571
    1
    02-11-08
    בן
    דור (המנהל) כל התגובות שלך בולשיט אחד גדול, פולקסווגן אחד מיצרני הרכב הטובים בעולם ומגיע ישר אחרי audi, מרצדס, BMW
    גיר ה DSG הגיר הכי טוב בעולם + מנועי ה TSI שלהם המנועים הכי טובים בעולם אז מה צריך יותר? יש לדוד שלי SKODA SUPERB 2010 פשוט אוטו חלומי, תקלה אחת לא הייתה לו. כל מה שהמנהל הזה כותב פה זה פשוט חרטוט אחד גדול.
    נערך לאחרונה על ידי someone619, 13-02-2012 בשעה 15:06

  12. 13-02-2012 15:07 #12
    17,826
    9
    14-05-09
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי someone619 צפה בהודעה
    דור (המנהל) כל התגובות שלך בולשיט אחד גדול, פולקסווגן אחד מיצרני הרכב הטובים בעולם ומגיע ישר אחרי audi, מרצדס, BMW
    גיר ה DSG הגיר הכי טוב בעולם + מנועי ה TSI שלהם המנועים הכי טובים בעולם אז מה צריך יותר? יש לדוד שלי SKODA SUPERB 2010 פשוט אוטו חלומי, תקלה אחת לא הייתה לו. כל מה שהמנהל הזה כותב פה זה פשוט חרטוט אחד גדול.
    10000+
    מסיבה כל שהיא לאדון דור היקר יש פטייש ליונדאי וקיה





  13. 13-02-2012 16:56 #13
    1,377
    3
    15-05-07
    בן
    אז אתם אומרים שג'טה שווה תמחיר ? נגיד הדגם של ה160 כ"ס [ההכי מפואר] שווה תכסף ? או שעדיף לשקול אופציה אחרת?
    לגבי הגיר [DSG] - זה לא כל כך מפחיד ליפול על גיר דפוק.. גם ככה יש אחריות אז לא אמורה להיות פה בעיה לא ?

  14. 13-02-2012 18:29 #14
    2,855
    38
    10-11-11
    בובי סוקס
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי 1nfernus צפה בהודעה
    אז אתם אומרים שג'טה שווה תמחיר ? נגיד הדגם של ה160 כ"ס [ההכי מפואר] שווה תכסף ? או שעדיף לשקול אופציה אחרת?
    לגבי הגיר [DSG] - זה לא כל כך מפחיד ליפול על גיר דפוק.. גם ככה יש אחריות אז לא אמורה להיות פה בעיה לא ?
    תאמין לי שלתקן DSG זה כמו לקנות גיר חדש לגמרי.. ולא תמיד האחריות מכסה אתזה.. תמיד יש דרך לעקוף ולגרום לך לשלם

    ציטוט פורסם במקור על ידי someone619 צפה בהודעה
    דור (המנהל) כל התגובות שלך בולשיט אחד גדול, פולקסווגן אחד מיצרני הרכב הטובים בעולם ומגיע ישר אחרי audi, מרצדס, BMW
    גיר ה DSG הגיר הכי טוב בעולם + מנועי ה TSI שלהם המנועים הכי טובים בעולם אז מה צריך יותר? יש לדוד שלי SKODA SUPERB 2010 פשוט אוטו חלומי, תקלה אחת לא הייתה לו. כל מה שהמנהל הזה כותב פה זה פשוט חרטוט אחד גדול.
    אאודי שייכת לפולקסוואגן ככה שזה בעייתי, בעצם כול המשפט שלך בעייתי כי אי אפשר להגדיר מהזה האוטו הכי טוב בעולם, ככה גם יצרניות- יש דגמים מוצלחים ויש לא..
    כמו שBMW הוציאו לפני כמה שנים "חבילת מירוץ" לM3- החבילה לא עזרה בשיט, וגרמה לאוטו להיות הרבה פחות נוח, יש פאקים.
    ככה גם גירים: DSG זה לא הגיר היחיד שכולל 2 קלאצ'ים, כמעט לכול חברה יש גיר כזה בשם אחר .. אותו דבר מנועי TSI, כמעט לכול חברה יש מנוע עם הזרקה ישירה,טורבו וסופרצ'ארג'ר פשוט עם שם אחר
    והכי מצחיק זה ה"לדוד שלי יש סופרב.." אתה זה לא דוד שלך, אתה לא נוהג בו כול יום לעבודה ובחזרה..
    אתה נסע בו בלחץ פעם בשבוע וגם זה בקושי.. ככה שאתה לא ממש יכול להביע דעה אמינה על האוטו


    ציטוט פורסם במקור על ידי rainox111 צפה בהודעה
    לנו יש ג'טה 2007 מנוע FSI 2.0 קטלניתתתתת
    יש לך ג'טה מהדור הישן, מנוע לא TSI , גיר לא DSG
    ככה ששום דבר פה לא מתחבר עם הג'טה החדשה..
    נערך לאחרונה על ידי SaxoBeat, 13-02-2012 בשעה 18:32


    I can feel it now- The fame is coming soon"
    "How can Sky be the limit if there are footprints on the Moon
    Logic-

  15. 13-02-2012 19:58 #15
    1,571
    1
    02-11-08
    בן
    ציטוט פורסם במקור על ידי SaxoBeat צפה בהודעה
    תאמין לי שלתקן DSG זה כמו לקנות גיר חדש לגמרי.. ולא תמיד האחריות מכסה אתזה.. תמיד יש דרך לעקוף ולגרום לך לשלם


    אאודי שייכת לפולקסוואגן ככה שזה בעייתי, בעצם כול המשפט שלך בעייתי כי אי אפשר להגדיר מהזה האוטו הכי טוב בעולם, ככה גם יצרניות- יש דגמים מוצלחים ויש לא..
    כמו שBMW הוציאו לפני כמה שנים "חבילת מירוץ" לM3- החבילה לא עזרה בשיט, וגרמה לאוטו להיות הרבה פחות נוח, יש פאקים.
    ככה גם גירים: DSG זה לא הגיר היחיד שכולל 2 קלאצ'ים, כמעט לכול חברה יש גיר כזה בשם אחר .. אותו דבר מנועי TSI, כמעט לכול חברה יש מנוע עם הזרקה ישירה,טורבו וסופרצ'ארג'ר פשוט עם שם אחר
    והכי מצחיק זה ה"לדוד שלי יש סופרב.." אתה זה לא דוד שלך, אתה לא נוהג בו כול יום לעבודה ובחזרה..
    אתה נסע בו בלחץ פעם בשבוע וגם זה בקושי.. ככה שאתה לא ממש יכול להביע דעה אמינה על האוטו



    יש לך ג'טה מהדור הישן, מנוע לא TSI , גיר לא DSG
    ככה ששום דבר פה לא מתחבר עם הג'טה החדשה..
    הכי מצחיקי אותי פה המפגרים האלה כמוך שמנסים לצאת חכמים אבל בעצם טמבלים ובו אני אסביר לך למה יא מוגבל:
    1. אודי אכן שייכת לפולוקסווגן אבל אם היית קצת בעל ידע אז היית יודע שאוודי משתמשת בחלקי מנוע + גיר DSG רק ב A1 + A3 + Q3 ששלושתם מכוונים לשוק הנמוך ובשאר הדגמים שלהם אין שום קשר לפולוקסווגן
    2. פולוקסווגן הייתה היצרנית הראשונה שהשתמשה בגיר הזה והייתה לה עליו בלעדיות של שנתיים וכרגע עוד יצרניות מתחילות לעשות את זה, אבל אף גיר כרגע משתווה לביצועים של ה DSG + לצריכת דלק הנמוכה שלו.
    3. AUDI + מרצדס + BMW שלושת היצרניות הטובות בעולם ו BY FAR כל משהו אחר שתגיד יראה חוסר ידע, זה שיצא להן דגמים פחות מוצלחים זה טבעי כי כולם עושים טעויות אבל גם הדגמים הפחות מולצלחים שלהם פי כמה וכמה מהדגמים הכי טובים של יצרניות אחרות
    4. גם אם האוטו היה לאבא שלי אז אולי הייתי נוסע בו משהו כמו פעם בשבוע -_- נסעתי איתו מספיק פעמים כדי לדעת שהוא גיר מצוין וגם כן לא חסר מחמאות והמלצות שהוא נתן לאנשים על הגיר.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מקרא דרגות:  » יו"ר » מנכ"ל » מנהל ראשי » מפקח » מנהל פורום » צוותי האתר » משתמש כבוד » היכל התהילה » Champ » משקיען כבוד » Winner